اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان
رد شدن از آگهی (5) اطلاعات بیشتر
پربازدیدها
مهم‌ترین اخبار فارس در بسته صوتی «تلسکوپ» پادکست/ آخرین خبرهای مذاکرات ژنو/ شرایط مساعد برای بازگشایی سفارت انگلیس/ انتصاب اعضای شورای راهبردی روابط خارجی/ توقف فیلترینگ واتس‌اپ شناسایی اموال بابک زنجانی، ناگفته‌های مشاور هاشمی درباره رابطه هاشمی و روحانی، ایران؛ چهارمین مالک ذخایر نفتی جهان و آخرین تحولات عراق از مهم‌ترین خبرهای امروز هستند.
۱۳۹۳-۳-۲۷ ۱۸:۱۳ http://fna.ir/
0

• رهبر معظم انقلاب اعضای جدید شورای راهبردی روابط خارجی را منصوب کردند

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی با صدور حکمی اعضای جدید شورای راهبردی روابط خارجی را منصوب کردند.

متن حکم رهبر معظم انقلاب اسلامی به شرح زیر است:بسم الله الرّحمن الرّحیم.

جناب آقای دکتر خرازی

نظر به ضرورت تکمیل اعضای شورای راهبردی روابط خارجی، آقایان: دکتر سعید جلیلی، دکتر ابراهیم شیبانی، حسین طارمی، مهدی مصطفوی اهری، سردار احمد وحیدی بعنوان اعضای جدید آن شورا با ریاست جنابعالی منصوب می شوند.با توجه به تجربیات دوره ی گذشته و نقش این شورا در یاری رساندن مسئولان برای تصمیم گیریهای کلان و بهره مندی از نخبگان در این عرصه، امید است در دوره ی جدید شاهد حضور موثرتر آن شورا در وظائف محوله باشیم.

• لحظه به لحظه با وین 5/عراقچی: در مذاکرات با آمریکایی‌ها فقط درباره موضوع هسته‌ای گفت‌وگو کردیم/رایزنی‌های دوجانبه با چین و روسیه صبح سه شنبه/دیدار ظریف و آمانو/ ظریف: امیدواریم طرف مقابل با واقع‌بینی وارد مذاکرات شود/ تدوین پیش نویس توافقنامه جامع امکانپذیر است.وزیر امور خارجه در پیش‌بینی این دور از مذاکرات گفت که امیدواریم با وجود واقع‌بینی طرف مقابل کار در این دوره از مذاکرات به پیش رود.

• هیگ: شرایط برای بازگشایی سفارت در تهران مهیا است

وزیر خارجه انگلیس روز سه‌شنبه گفت شرایط برای بازگشایی سفارت این کشور در تهران مهیا است.

• وزیر دادگستری: شناسایی اموال بابک زنجانی با جدیت انجام می‌شود/ لایحه پلیس قضایی تکمیل شده و به دولت می‌رود

• تشدید تدابیر امنیتی پیرامون تأسیسات نفتی عراق/ 320 آلمانی داعشی در عراق/ بخشی از هزینه‌های داعش از لبنان تأمین می‌شود

بحران امنیتی عراق وارد هفته دوم شد. پس از پیوستن شمار زیادی از مردم به ارتش، اکنون خبرها حاکی از تلفات سنگین تروریست‌ها در استان‌های مختلف عراق است.

• توقف فیلترینگ واتس‌آپ با سوءبرداشت از نظر رئیس جمهور

یک عضو شورای عالی فضای مجازی گفت: در حد نظر شخصی هم نشنیده‌ام که رئیس جمهور در جلسه شورا بگویند که فیلترینگ واتس‌آپ متوقف شود این یک سوءاستفاده از نظر شخصی بوده است؛ روش اصلاح فیلترینگ کشور کار رسانه‌ای نیست.

• اعمال محدودیت و محرومیت‌های اجتماعی برای مشمولان غایب

رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا گفت: به دنبال استفاده از اعمال محدودیت و محرومیت‌های اجتماعی برای مشمولان غایب که در قانون پیش‌بینی شده، هستیم.

• جنتی: بدهی پرداخت شد/ صالحی: امیدواریم پرداخت شود/ ناشران: دریافت نکرده‌ایم

مطالبات قبلی ناشران خارجی از نمایشگاه برابر 6 میلیون یورو است که 4 میلیون یوروی آن باقی مانده بود و برخلاف سخنان وزیر ارشاد، هنوز هم پرداخت نشده است

• روحانی فردا عازم لرستان می‌شود/ رئیس‌جمهور فردا (چهارشنبه) طی سفری دو روزه به استان لرستان سفر می‌کند.

زنگنه در صحن علنی مجلس:امروز قدرت اول منطقه در لوله‌گذاری در دریا هستیم/ خرید بیش از 2 میلیون تن ورق توسط وزارت نفت از خارج

• وزیر نفت با تأکید بر اینکه امروز قدرت اول منطقه برای لوله‌گذاری در خلیج فارس هستیم، از خرید 2 میلیون تن ورق از خارج کشور برای تبدیل آن به لوله توسط پیمانکاران داخلی خبر داد.

زنگنه افزود: در سال 76 نمی‌توانستیم پایه‌های یک سکو را در ایران بسازیم، اما هم‌اکنون نه تنها پایه‌ها ساخته می‌شود، بلکه عرشه‌ها هم ساخته می‌شود، حداقل چهار شرکت توانمند داریم که رقابت می‌کنند

• بذرپاش در جمع دانشجویان:کاش به جای موضع‌گیری علیه منتقدان موضعی هم علیه رژیم صهیونیستی و داعش گرفته می‌شد

• رسانه‌های فلسطینی: شاخه نظامی فتح مسئولیت ربودن 3 اسرائیلی را بر عهده گرفت

دیپلمات آمریکایی: ایران و 1+5 مصمم هستند تا 20 جولای توافق هسته‌ای حاصل شود

یک دیپلمات آمریکایی با اشاره به مذاکرات وین 5 گفت که هدف ما پیشرفت بیشتر در مذاکرات و حصول توافق هسته‌ای تا تاریخ 29 تیر است.

• روحانی از هاشمی تأثیر می‌پذیرد/ رئیس مجمع تشخیص ایده‌آل‌های خود را در دولت روحانی جست‌وجو می‌کند

رجایی، مشاور هاشمی رفسنجانی با بیان اینکه شخصیت آقای روحانی یک شخصیت مستقل است اما از آیت‌الله هاشمی تاثیر می‌پذیرد، گفت: ملاقات‌های‌ هاشمی با رهبر معظم انقلاب به صورت ادواری و صمیمانه برگزار می‌شود ولی زمان مشخصی ندارد.

• شرکت بریتیش پترولیوم :ایران چهارمین مالک بزرگ ذخایر نفتی جهان است / ذخایر 157 میلیارد بشکه‌ای ایران

غول نفتی بریتیش پترولیوم در جدیدترین گزارش خود، با برآورد ذخایر نفتی ایران معادل 157 هزار میلیون بشکه اعلام کرد ایران 9.3 درصد کل ذخایر نفتی جهان و 19.4 درصد کل ذخایر نفتی خاورمیانه را در اختیار دارد و از این لحاظ در جایگاه چهارم جهان قرار دارد.

• اردوغان برای آزادی اتباع ربوده شده ترکیه به «الهاشمی» و «فیصل» متوسل شد/دولت ترکیه اعلام کرد که برای آزادی اتباع ربوده شده این کشور در شهر موصل عراق به «طارق الهاشمی»، معاون اسبق رئیس جمهوری عراق محکوم به اعدام به دلیل حمایت از گروه‌های تروریستی و «سعود الفیصل»، وزیر خارجه عربستان متوسل شده است

همراه با جام جهانی

امروز هم با مهمترین خبرهای جام جهانی با شما همراه هستیم!

روز گذشته در بازیهای جام چه گذشت!از قدرت نمایی آلمان تا برد شیرین برای یانکی ها و درنهایت مساوی شاگردان کی روش!  آلمان 4 پرتغال صفر/ آمریکا 2 غنا 1/ ایران صفر،نیجریه صفر/

• کی‌روش: چرا خوشحال نباشم می‌خواهم لذت ببرم/بازیکنی ندارم که در چلسی و لیورپول بازی کند/سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: فعلاً به باز‌ی‌های آینده فکر نمی‌کنم و می‌خواهم از این نتیجه لذت ببرم.

• حیدری: یک ربع اول بازی ترس داشتیم/ تساوی مقابل نیجریه موفقیت است/بازیکن تیم‌ملی فوتبال ایران گفت: در 10، 15 دقیقه اول مسابقه ترس داشتیم.

• قوچان‌نژاد: مثل شیر بودیم و برای هم می‌جنگیدیم/ بازی با آرژانتین خیلی مهم است

• پودولوسکی: پیروزی مقابل پرتغال را به شوماخر هدیه می‌کنیم/ستاره خط حمله تیم ملی فوتبال آلمان برد مقابل پرتغال را به قهرمان پرافتخار اتومبیلرانی کشورش و جهان تقدیم کرد.

• سوسیچ: اکنون همه چیز در دستان ما است/سرمربی تیم ملی فوتبال بوسنی و هرزگوین پس از تساوی دو تیم ایران و نیجریه اعلام کرد که اکنون همه چیز برای صعود در دستان این تیم است.

پروین: خودباوری داشتیم نیجریه را شکست می‌دادیم/ بچه‌ها ترس و استرس را کنار بگذارند

• تحلیل سایت الکاس از دیدار ایران - نیجریه ضعیف‌ترین دیدار جام جهانی رقم خورد/ مساوی به سود هیچ تیمی نبود

• کرویف: دیگر هیچکس هلند را دست‌کم نمی‌گیرد/ اسطوره فوتبال هلند نگران است پیروزی پر گل تیم کشورش مقابل اسپانیا باعث دشواری کار لاله‌های نارنجی در ادامه مسابقات جام جهانی شود.

• حاج‌رضایی:می توانیم مثل تاکتیک انگلیس بازی کنیم/قرارداد کی‌روش باید تمدید شودکارشناس فوتبال ایران گفت: به لیست تیم ملی نقد وارد است اما حالا وقت انتقاد کردن نیست.

• جیان: پس از شکست فقط خودتان را سرزنش می‌کنید

بازیکن تیم ملی غنا پس از شکست مقابل آمریکا اعلام کرد وقتی در جریان دیدار اشتباه می‌کنید و می‌بازید فقط خودتان را سرزنش می‌کنید.

• اسکولاری: همیشه با مکزیک مشکل داریم/سرمربی تیم ملی فوتبال انگلیس پیش از رویارویی با مکزیک در دیدار دوم جام جهانی اعلام کرد هر بار مقابل این تیم قرار گرفته‌اند دچار مشکل شده‌اند.

• ستاره جوان انگلیس پا به توپ شد/هافبک تیم ملی انگلیس با پشت سرگذاشتن دوران مصدومیت از روز گذشته در تمرینات گروهی این تیم برای دیدار برابر اروگوئه حضور پیدا کرد.

• از بازارها چه خبر؟

هر سکه بهار ازادی امروز در بازارها به بهای 957 هزار تومن خرید وفروش شد. همچنین نیم سکه هم به 480 هزار تومان رسید. ربع سکه هم به بهای 281 هزار تومان روی تابلو صرافی ها رفت. همچنین دلار هم به بهای 3210 تومان خریداری و به بهای 3250 تومان فروخته شد.

انتهای پیام/

دانلود
اخبار مرتبط
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.
همراه اول