اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان
رد شدن از آگهی (5) اطلاعات بیشتر
پربازدیدها
مهم‌ترین اخبار فارس در بسته صوتی «تلسکوپ» پادکست/ دومین دور مذاکرات اشمیت-عراقچی/ ناگفته های کلینتون/ تسلط داعش بر موصل/ هشدار درباره بحران آب در تهران روابط اقتصادی 30 میلیاردی با ترکیه، واریز یارانه ،واکنش واشنگتن به گفت وگو‌ها،, وضعیت آنتن‌های BTS و پیشنهاد هسته ای فابیوس از مهمترین خبرهای امروز هستند.
۱۳۹۳-۳-۲۰ ۱۷:۰۵ http://fna.ir/
0

• آغاز دومین دور مذاکرات هیأت‌های ایران و آمریکا با حضور اشمیت در ژنو

دومین دور رایزنی‌های هیأت‌های ایران و آمریکا به سرپرستی سیدعباس عراقچی و ویلیام برنز و با حضور هلگا اشمیت معاون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در ژنو آغاز شد.این مذاکرات که از دیروز آغاز شده بود از امروز صبح پیگیری شده است.عراقچی در همین باره خاظرنشان کرد: هنوز زود است قضاوت کنیم که آیا نیاز به تمدید توافق ژنو هست یا نه، هنوز امیدواری وجود دارد که قبل از پایان شش ماه به توافق نهایی برسیم .

• فرمانده معظم کل قوا درگذشت امیر خلبان حسین‌پور را تسلیت گفتند

رهبرمعظم انقلاب  درگذشت جانشین فرمانده آشیانه جمهوری اسلامی ایران را تسلیت گفتند. در پیام معظم له آمده است: مراتب تسلیت درگذشت امیر سرافراز سرتیپ رضا حسین پور به خانواده و همکاران محترم ایشان ابلاغ می شود و رحمت و غفران الهی را برای  آن مرحوم و صبر و توفیق را برای بازماندگان مسئلت می نمایم

• نتایج بررسی طوفان تهران/ سامانه‌های اطلاع‌رسانی هواشناسی و هشدار سریع کشور کارآیی ندارند

کمیسیون تخصصی بررسی سانحه طوفان تهران اعلام کرد سامانه اطلاع‌رسانی و پرتال سازمان هواشناسی کشور از کارآیی و قابلیت‌های فرآیندی لازم برخوردار نبوده و همچنین ساختار سامانه هشدار سریع کشور کارآیی لازم را ندارد.

• تأکید تهران و آنکارا بر رسیدن به روابط اقتصادی 30 میلیارد دلاری

دراولین نشست شورای راهبردی روابط ایران و ترکیه، دو کشور با تأکید بر مقابله مشترک با خشونت و فرقه‌گرایی که توسط رئیس‌جمهور کشورمان به سازمان ملل پیشنهاد و مورد تصویب قرار گرفت، رسیدن به روابط 30 میلیارد دلاری را هدف گرفتند.

• محسنی‌اژه‌ای در بازدید از مناطق سیل‌زده مازندران:تاکید بر آزادسازی مناطق تصرف‌شده حریم رودخانه‌ها

متن کامل گزارش نظارتی مجلس از عملکرد دولت یازدهم

گزارش نظارتی مجلس درباره عملکرد سه ماهه دولت دهم و عملکرد دولت یازدهم در نشست علنی امروز مجلس قرائت شد.

• اسرار هسته‌ای ایران و فتنه 88 از محور‌های اصلی کتاب کلینتون

وزیر خارجه سابق آمریکا در صدد است امروز کتاب خود را که بخش‌های مهمی از آن درباره مسائل ناگفته‌ای از برنامه هسته‌ای ایران و فتنه 88 در کشورمان است، در نیویورک معرفی کند.هیلاری کلینتون در بخشی از این کتاب نیز به جریان فتنه ( سبز) اشاره کرده است و ابراز تأسف کرده که چرا آمریکا در سال 2009 از این جریان در ایران حمایت نکرد

• یارانه 45500 تومانی پنجشنبه در حساب سرپرستان خانوار

• پورمختار،نماینده کبودرآهنگ:رسایی به دلایل شخصی به برزیل نرفت/ حسین آذین به برزیل می‌رود

• حجت‌الاسلام والمسلمین سعیدی در نشست خبری:کمک سپاه به دولت به معنای سهم‌خواهی نیست/ دولت استقبال خوبی نمی‌کند

نماینده ولی فقیه در سپاه با اشاره به آمادگی سپاه برای کمک‌رسانی به دولت در حوزه‌های مختلف، گفت: متاسفانه استقبال خوبی از سوی دولت از این پتانسیل نشد و نمی‌شود.

• واشنگتن: رایزنی‌ها با ایران تنها به موضوع هسته‌ای محدود است/به طور مداوم با اسرائیل مشورت می‌کنیم

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا دوشنبه شب بعد از پایان اولین روز مذاکرات ایران و آمریکا در شهر ژنو، گفت در این جلسه پنج ساعته، مجموعه‌ای از موضوعات مورد بحث قرار گرفت.مری هارف درادامه گفت: ما همیشه گفته‌ایم که اگر به روند گفت‌وگوها کمک کند، با ایران به طور دوجانبه گفت‌وگو خواهیم کرد

• فابیوس،وزیر امورخارجه فرانسه:پیشنهاد ما به ایران چندصد سانتریفیوژ است اما آنها چندصد هزار سانتریفیوژ می‌خواهند

• حضرت آیت‌الله‌ نوری‌همدانی:آیت‌الله مهدوی‌کنی منادی و مبلغ بزرگی برای انقلاب است/ اعتماد وافر حضرت امام به ایشان

رئیس اداره بهداشت پرتوهای وزارت بهداشت:شرکتهای موبایل از وزارت بهداشت برای نصب آنتن BTS مجوز نمی‌گیرند/آماری از آنتن های غیر استاندارد نداریم

• منابع خبری از کنترل داعش بر بخش اعظم موصل خبر دادند

برخی منابع خبری در شبکه‌های اجتماعی از تسلط گروهک تروریستی داعش بر بخش‌های گسترده‌ای از شهر کردنشین موصل در شمال عراق خبر می‌دهند

هشدار حافظی در خصوص کمبود آب در تهران

• رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران با اشاره به بحران کمبود آب در شهر تهران گفت: سرانه مصرف آب روزانه در کشور ما دو برابر دنیا است

• نوری: می‌خواستم در پرسپولیس بمانم اما مرا نمی‌خواهند/ می‌جنگم و دوباره ملی‌پوش می‌شوم

• حمایت معاونت علمی از دانشگاه‌های پذیرش‌کننده نخبگان

معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: دانشگاه‌هایی که نخبگان را جذب کنند از سوی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری بودجه دریافت می‌کنند.  ستاری با تاکید بر اینکه بنیاد ملی نخبگان برای افرادی که می خواهند خارج از کشور هم بروند برنامه دارد، افزود: ما باید بدانیم نخبگان ما در کجا و چگونه در حال تحصیل هستند و برای بورس و تحصیل آنان برنامه داشته باشیم. برای بازگشت ایشان و حتی برای پس از بازگشت ایشان هم باید برنامه داشته باشیم.

• عمران‌زاده با استقلال تمدید کرد/مدافع تیم فوتبال استقلال پس از جلسه با مسئولان این باشگاه قراردادش را تمدید کرد.

همراه با جام جهانی

بخش ویژه جام جهانی که تا پایان این جام با شما همراهه امروز هم خبرهای مهمی رو برای شما از جام بیستم به همراه آورده!

تحلیل گاردین از سرود ملی تیم‌های حاضر در جام جهانی

سرود ملی ایران با دیگر کشورها رقابتی نزدیک دارد و شایسته این جایگاه است

گاردین در اقدامی جالب از 33 نفر از موسیقی دانان پاپ سرشناس جهان دعوت کرده تا درباره سرود ملی کشورهای مختلف جهان که قرار است در رقابت‌های جام جهانی 2014 بازی کنند، از جمله جمهوری اسلامی ایران نظر دهند.

رئال برای کروس 5 میلیون یورو خالص در سال می‌پردازدباشگاه رئال مادرید برای تصاحب هافبک تیم ملی آلمان حاضر به پرداخت 5 میلیون یورو خالص دستمزد سالیانه شده است.

سرمربی تیم رقیب ایران حمله دزدان مسلح را تکذیب کردسرمربی تیم ملی فوتبال بوسنی و هرزگوین حمله دزدان مسلح به او و دستیارانش در برزیل را رد کرد.

هیتسفلد،سرمبی سوئیس:‌ افتخاری کسب می‌کنیم که در تاریخ ثبت شود/ به ترکیب نهایی سوئیس نزدیک هستم

آرژانتین پر تماشاگرترین تیم همگروه ایرانب/ پیش فروش بلیط ها نشان از این دارد که بیشترین تعداد تماشاگر در بین تیم‌های هم‌گروهی ایران در رقابت‌های جام جهانی متعلق به آرژانتین است.

بوساکا: داوران صبح و عصر تمرین می‌کنند و آنالیز می‌شوند/فناوری خط دروازه یک کمک بزرگ استرئیس کمپ داوران فیفا در مسابقات جام جهانی 2014 برزیل گفت: داوران گزینش شده صبح و عصر تمرین می‌کنند و آنالیز می‌شوند.

از بازارها چه خبر؟

هر سکه بهار آزادی امروز در بازارها به بهای 935 هزار تومان خرید وفروش شد.همچنین نیم سکه هم به بهای 475 هزار تومان روی تابلوی صرافی ها رفت.قیمت ربع سکه هم به 277 هزار تومان رسید.

همچنین هر دلار هم امروز در بازارها به بهای 3190 تومان خریداری و  3240 تومان فروخته شد.

 

 

دانلود
اخبار مرتبط
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.
همراه اول