اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان
رد شدن از آگهی (5) اطلاعات بیشتر
پربازدیدها
مهم‌ترین اخبار فارس در بسته صوتی «تلسکوپ» پادکست/ آخرین تحولات وین/ ناگفته‌های مدیر اسبق آژانس/ بدهی سنگین بابک زنجانی/ گسترش روابط ایران و عربستان/ حاشیه‌های فراوان یک تبریک نمایش تازه‌ترین فیلم ضد ایرانی، نیتراتی شدن آب تهران، قرارداد 2 میلیاردی بازیکنان یک تیم، پیش‌بینی سی‌ان‌ان از مذاکرات و پاسخ به رانت 650 میلیونی از مهم‌ترین خبرهای امروز فارس بوده است.
۱۳۹۳-۲-۲۴ ۱۷:۱۳ http://fna.ir/
0

     

      • در وین چه خبر است؟/ پایان نشست افتتاحیه مذاکرات جامع ایران و 5+1

نشست افتتاحیه چهارمین دور مذاکرات ایران و 1+5 درباره راه‌حل جامع هسته‌ای ساعاتی پیش پایان یافت.

اخبار لحظه به لحظه مذاکرات را می توانین از خبرگزاری فارس پیگیری کنید! اما مقامات و تحلیل  گران خارجی در آستانه آغاز نگارش توافق نامه جامعه چه گفتند!

محمد جواد ظریف: از حقوقمان کوتاه نمی‌آییم/ این دوره وارد نگارش متن توافق‌نامه جامع می‌شویم

فابیوس، وزیرخارجه فرانسه: مذاکرات هسته‌ای با ایران دشوار است/ قدرت هسته‌ای غیرنظامی «آری»، بمب اتم نه!

مایکل مان: مذاکرات سازنده بود/ مذاکرات عصر امروز ادامه می‌یابد

• بلیکس: ایران هیچ‌گاه به دنبال توسعه‌طلبی نبوده/ پیام «بلیکس» به خانواده‌های شهدای هسته‌ای

مدیرکل اسبق آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگاران فارس، اذعان کرد ایران کشوری نیست که به دنبال توسعه‌طلبی باشد. وی همچنین خاطرنشان کرد که از نظر او به‌ عنوان یک حقوق‌دان، بند چهارم ان‌پی‌تی، حق غنی‌سازی اورانیوم را برای جمهوری اسلامی ایران و تمام اعضا تضمین کرده است.بلیکس درباره پیام خود به خانواده شهدای هسته ای تاکید کرد که انجام چنین اقداماتی، کاملا غیرقابل قبول است. به باور وی آن ترورها از سوی همه محکوم شد و به یاد دارد  که «هیلاری کلینتون» (وزیر خارجه سابق آمریکا) هم آن را محکوم کرد. 

• نوبخت: به دنبال گسترش روابط با عربستان هستیم/ نرخ تورم را تا پایان سال کاهش می‌دهیم/ دولت پاسخ نامه توکلی درباره رانت 650 میلیون یورویی را خواهد داد

• یو اس ای تودی: رؤیای سرنگونی نظام سوریه شکست خورده/ بشار اسد پیروز جنگ داخلی

یک روزنامه آمریکایی با اشاره به پیروزی‌های اخیر دولت بشار اسد رئیس جمهوری سوریه علیه تروریست‌ها تأکید کرد رؤیای سرنگونی اسد شکست خورده است.

• هیگل: توافق ایران و 1+5 امنیت کشورهای خلیج فارس را تضعیف نمی‌کند

وزیر دفاع آمریکا به همپیمانان آمریکا در خلیج فارس وعده داد توافق هسته‌ای ایران و 1+5، امنیت آنها را تضعیف نمی‌کند.

• پورمحمدی: دارایی‌های بابک زنجانی در داخل کشور پاسخ‌گوی بدهی‌اش نیست

وزیر دادگستری با بیان اینکه بابک زنجانی تاکنون همکاری خوبی در بازجویی‌ها نداشته است گفت: اموال وی پاسخ‌گوی پرداخت بدهی‌هایش نیست.

• سی و ششمین چند کیلو خبر فارس منتشر شد. ادامه حملات احمدی‌نژادی‌ها به احمدی‌نژاد/ 1434 مختلس مخلص!/ سودآورترین شغل در ایران/ تکاپوی دولتی‌ها برای فتح مجلس از مهمترین سوژه های برنامه طنز چندکیلو خبر این هفته هستند.

• مظفر، عضو مجمع تشخیص مصلحت: طرح «رسیدگی به دارایی مسئولان» چند صد هزار نفر را شامل می‌شود/ رسیدگی به اموال مشکوک مسئولان

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه طرح رسیدگی به دارایی مسئولان تمام سفرا، وزرا، نمایندگان، معاونان وزرا، مدیران عامل، رؤسای سازمان‌ها و فرماندهان و معاونان آنها را در بر می‌گیرد که چندصدهزار نفر هستند، گفت: به اموال مشکوک مسئولان رسیدگی می‌شود.

• کری: از دعوت ظریف به ریاض خوشحالیم/ نقشی در دعوت نداشتیم.

وزیر خارجه آمریکا سه‌شنبه به دعوت عربستان از وزیر خارجه ایران برای سفر به ریاض واکنش نشان داد و گفت واشنگتن از این موضوع خوشحال شده است

• الهام چرخنده: روز پدر را به حضرت آقا تبریک می‌گویم/ فرهنگ کشور به یک 9 دی فرهنگی نیاز دارد/ به من گفتند ؛خانم چرخنده! سینمای ایران جای شماها نیست. این صحبتهای چرخنده در حالی مطرح شد که در چند روز اخیر هجمه‌های فراوانی به وی از سوی رسانه‌های بیگانه به دلیل تبریک سال نو به رهبر انقلاب شده است.

• عبدی، دبیر فراکسیون رهرولان ولایت: فراکسیون اعتدال در مجلس تشکیل نخواهد شد/ جدی نگرفتن تشکیل فراکسیون اعتدال از سوی اکثریت نمایندگان

• مدیرکل آزمایشگاه‌های مرجع سازمان غذا و دارو در پاسخ به فارس: احتمال نیتراتی شدن آب تهران/ داروهای لاغری ماهواره‌ای جنون‌آور است

• سرگردانی متقاضیان انصراف از یارانه/ برای دریافت شناسه 4 رقمی به استانداری مراجعه کنید

با وجود تاکید دولت بر انصراف افراد متمول از دریافت یارانه، متقاضیان انصراف از یارانه به دلیل ابهام در چگونگی دریافت شناسه 4 رقمی، سرگردان هستند، در نهایت گفته شد به استانداریها و فرمانداریها مراجعه کنید.

• سی‌ان‌ان: توافق هسته‌ای که برپایه امتیازات برگشت‌پذیر باشد شکننده و ضعیف است

سی‌ان‌ان گزارش کرد توافق موفق میان ایران و 1+5 توافقی است که به هر دو طرف دلایلی را ارائه دهد تا با رغبت از آن پیروی کنند و هر دو طرف احساس کنند منفعت بیشتری از این توافق برای آنها حاصل شده است.

• به مناسبت رحلت آیت‌الله ‌العظمی شیرازی امروز در فارس عزای عمومی اعلام شد

استاندار فارس و نماینده ولی فقیه در این استان به مناسبت رحلت آیت‌الله‌ العظمی حاج سید محمدباقر شیرازی پیام تسلیت مشترکی صادر و در آن 24 اردیبهشت ماه را در فارس، عزای عمومی اعلام کردند.

• نمایش فیلم ضدایرانی «گلاب» در بازار فیلم کن/ فیلم پاییز اکران عمومی می‌شود

سرانجام پس از گذشت قریب به یک سال سکوت خبری پس از به اتمام رسیدن ساخت فیلم ضدایرانی «گلاب» به کارگردانی «جان استوارت»، منابع خبری اعلام کردند این فیلم برای جست‌وجوی خریدار در بازار فیلم کن اکران خواهد شد.

• علیپور: عضو متخلف هیات مدیره یک باشگاه شهرستانی رئیس فدراسیون شد/ مجلس با یک قانون‌گذاری ساده جلوی تخلفات را بگیرد. باشگاه پرسپولیس هیچگونه کاهش هزینه‌ای نداشته است

• دبیر انجمن صنایع لبنی: شیر گران نشده است/ درخواست بررسی قیمت تمام‌شده از کارگروه تنظیم بازار

• با 7 دلار افزایش؛ طلا بار دیگر 1300 دلاری شد

قیمت طلا در بازارهای جهانی به دنبال تشدید تنش‌های اوکراین 6.87 دلار افزایش یافت و 1300.50 دلار معامله شد.

• خلیلیان، مدیرعامل باشگاه سپاهان: برخی بازیکنان در تهران 2 میلیارد پول گرفته بودند/ کرانچار لیست بازیکنانش را به ما داده است. نمی‌توان از بازیکنی که یک میلیارد قرارداد بسته، پول کم کنیم

• وزارت راه و شهرسازی: یارانه اجاره‌بهای مسکن تصویب نشده است/ طرح مسکن اجتماعی هنوز نهایی نشده

• عضو کمیسیون عمران مجلس: افزایش نرخ بلیت هواپیما در شرایط فعلی قابل قبول نیست

• مشاور وزیر علوم: 45 رئیس دانشگاه در کشور تغییر کردند

• از بازارها امروز چه خبر؟

هر سکه بهار آزادی امروز در بازارها به بهای 986 هزار تومان خرید و فروش شد. همچنین بهای نیم سکه هم به 502 هزار تومان رسید. ربع سکه هم به قیمت 302000 تومان رسید. همچنین هر دلار هم امروز در بازارها به قیمت 3220 تومان خریداری و به بهای 3280 تومان فروخته شد.

     

     

انتهای پیام/

دانلود
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.
همراه اول