اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان
رد شدن از آگهی (5) اطلاعات بیشتر
پربازدیدها
مهم‌ترین اخبار فارس در بسته صوتی «تلسکوپ» پادکست/ نقش مدیران بلند‌پایه در فساد 3000 میلیاردی/ مخالفت دولت با افزایش قیمت خودرو/ آخرین وضعیت شهاب حسینی/ تکذیب عجیب یک بازیکن/ محکومیت حسنی مبارک/ بدقولی دوباره غربی‌ها/ درگذشت پیشکسوت کشتی حضور رهبر معظم انقلاب در دانشگاه امام حسین(ع)، اعلام تعرفه‌های تشخیصی پزشکی،‌ اظهارات هاشمی درباره دانشگاه آزاد و درگذشت علیرضا سلیمانی از مهم‌ترین خبرهای امروز فارس است.
۱۳۹۳-۲-۳۱ ۱۷:۲۱ http://fna.ir/
0

• فرمانده معظم کل قوا: ملت ایران اثبات کرد که بدون آمریکا می‌توان عزت و پیشرفت داشت/ رویش‌های انقلاب بر ریزش‌ها غلبه کرده

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای صبح امروز در مراسم دانش آموختگی دانشجویان افسری و تربیت پاسداری دانشگاه امام حسین (ع) فرمودند: ملت ایران اثبات کرد که بدون آمریکا می توان عزت و پیشرفت داشت، آنها از این عصبانی شده‌اند! عصبانی بشوند؛ به قول شهید بهشتی از این عصبانیت بمیرند.

ایشان با انتقاد از بکار برده شدن تعبیرِ دروغینِ «جامعه جهانی» در مقابل جمهوری اسلامی ایران، افزودند: نباید تعبیری را که دشمنان بکار می برند ما هم بکار ببریم زیرا واقعیت آن است که آنها جامعه جهانی نیستند و فقط چند دولت مستکبر تحت نفوذِ کمپانی های متعلق به صهیونیست های بدنام هستند.

•فردی که رانت بزرگ گرفته 1000 میلیارد بدهی بانکی دارد

دادستان کل کشور با اشاره به پرونده فساد سه هزار میلیاردی گفت: بیش از 200 نفر از مدیران عالی در بانک مرکزی و در سایر بانک‌ها و در بعضی بخش‌های مربوط به نهاد ریاست جمهوری از مجلس و افرادی در حد معاون رئیس قوه و در حد رئیس اطلاعات و حفاظت قوه قضائیه و تعدادی از نمایندگان مجلس که به هر نحوی احساس می‌شد ممکن است به پرونده 3 هزار میلیاردی مرتبط باشند، تحت تعقیب قرار گرفتند.

• رئیس جمهور در حاشیه اجلاس سیکا:همگرایی ایران و روسیه منطقه‌ای باثبات را بوجود می‌آورد/ پوتین: مواضع دو کشور حتی در شرایط بحران‌زده بین‌المللی هم‌جهت بوده است

حجت‌الاسلام روحانی در دیدار با ولادیمیر پوتین رییس‌ جمهوری روسیه با تأکید بر توسعه و تقویت بیش از پیش مناسبات دو کشور گفت: مشارکت و همگرایی ایران و روسیه زمینه‌ساز ایجاد منطقه‌ای باثبات و امن خواهد شد. رئیس‌جمهور با بیان اینکه استفاده صلح‌آمیز از فناوری هسته‌ای حق ایران و همه کشورها است گفت: کشورمان براین باوراست که با رویکرد برد- برد و به دور از زیاده خواهی و تهدید می‌توان مذاکرات جاری در مورد برنامه هسته‌ای ایران را به توافق نهایی رساند

• کاظم جلالی: توافقنامه نهایی هسته‌ای احتمالاً نیاز به مصوبه مجلس دارد/ نباید هر روز وزیر خارجه را استنطاق کنیم/ مجلس فعلی حامی دولت است

• هاشمی رفسنجانی: دانشگاه آزاد ملک خداوند است و به هیچ بشری تعلق ندارد/ ما هیچ چیز مجانی از دولت نگرفته‌ایم

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی ملک خداوند است و به هیچکس تعلق ندارد، گفت: ما هیچگاه به صورت مجانی از دولت چیزی نگرفته‌ایم و حتی به دولت کمک هم کرده‌ایم.

• نوبخت: دولت و شورای رقابت با هرگونه افزایش قیمت خودرو مخالفند/ تغییر اشتون تاثیری در روند مذاکرات ندارد

• تعرفه‌های خدمات تشخیصی و درمانی خصوصی در سال 93 اعلام شد

بر اساس این مصوبه ویزیت پزشکان، دندانپزشکان عمومی و PHD پروانه دار 165 هزار ریال، ویزیت پزشکان، دندانپزشکان متخصص و 260 هزار یال، ویزیت پزشکان فوق تخصص، فلوشیپ و روانپزشکان 330 هزار ریال، ویزیت پزشکان فوق تخصص روانپزشک 370 هزار ریال، کارشناس ارشد پروانه دار 140 هزار ریال و کارشناس پروانه دار 125 هزار ریال است.

سخنگوی دولت با اشاره به اینکه در برخی بخش نسبت به عملکرد صدا وسیما انتقاد داریم خاطرنشان کرد که دولت با هر گونه افزایش قیمت خودرو مخالف است. این صحبتها در حالی مطرح می شود که چندی پیش خبر توافق قطعی خودروسازان با شورای رقابت برای افزایش قیمت خودرو منتشر شده بود.

• حال عمومی شهاب حسینی مساعد است

شهاب حسینی که امروز در خبر برخی رسانه‌ها عنوان شد سکته قلبی کرده و در بیمارستان بستری است، حال عمومی مساعدی دارد. حسینی به علت خستگی و درد در قفسه سینه در بیمارستان بستری است. خانواده این بازیگر نسبت به انتشار برخی شایعات با موضوع سکته شهاب حسینی ابراز نارضایتی کردند.

• اظهارات یک نماینده منتقد: از مذاکره کنندگان تشکر می کنیم/  آقازاده‌ای برای فشار به نظام با بابایش تقسیم کار کرده بود

حمید رسایی گفت: از تیم مذاکره‌کننده تشکر می‌کنم که در دور جدید مذاکرات حقوقی با دقت و بدون خوشبینی به دولت‌های استکباری پای میز مذاکره حاضر شدند و برخلاف دوره قبل در نقطه‌ها و ویرگول‌ها دقت ‌کردند و از حقوق ملت کوتاه نیامدند.

• سی وهفتمین چندکیلو خبر فارس منتشر شد/ برنامه طنز این هفته چند کیلو خبر به سراغ سوژه های گوناگونی رفت. عکس جنجالی بازیگر معروف، سانسور دیدنی تلویزیون، تکذیب عجیب استاد‌اسدی، گدایی با دستگاه‌ کارت‌خوان، کارت معافیت قطع ‌نخاعی بازیکن معروف و جشن طلاق از مهم‌ترین سوژه‌های داغ چندکیلو خبر این هفته بودند. برای تماشای این طنز خبری به صفحه صوت و تصویر فاس مراجعه کنید.

• انتقاد از عدم اطلاع‌رسانی کافی درباره بند 350 اوین/ ما مجازات بدون محاکمه نداریم

علی مطهری  در مجلس شورای اسلامی از عدم اطلاع‌رسانی کافی درباره بند 350 زندان اوین انتقاد کرد و گفت: عدم اطلاع‌رسانی کافی باعث تشویش اذهان عمومی توسط اخبار رسانه‌های بیگانه شد.

• مشعل: آشتی ملی، جایگزین «مقاومت» نیست/ مقاومت ادامه دارد

• مبارک در پرونده «قصرهای ریاست جمهوری» به 3 سال حبس محکوم شد

رئیس جمهور مخلوع مصر به جرم فساد مالی به 3 سال زندان و پسرانش نیز به 4 سال حبس محکوم شدند

• تایمز اسرائیل: کلینتون حامی سرسخت لابی یهودیان و طرفدار افزایش فشارها به ایران است

یک روزنامه صهیونیستی در گزارشی راجع به سخنان اخیر «هیلاری کلینتون» نوشت که کلینتون در حال متمایز کردن خود از بعضی از سیاست‌های خاورمیانه‌ای باراک اوباما است.

• 7 روز از موعد پرداخت قسط ششم گذشت/ داستان دنباله‌دار ‌بدقولی غربی‌ها

برگ دیگری از بدقولی غربی‌ها در اجرای تعهدات توافق هسته‌ای ژنو در واریز ششمین قسط ورق خورده است، بطوریکه با گذشت 7 روز از موعد تعیین‌شده در توافق، تاکنون هیچ خبری از دریافت این مبلغ منتشر نشده است.

• درگذشت علیرضا سلیمانی

علیرضا سلیمانی، دارنده مدال طلای کشتی آزاد جهان، صبح امروز درگذشت.

• رئیس تربیت بدنی نیروهای مسلح: شایعه جعل کارت پایان خدمت توسط فوتبالیست‌ها را تاکنون مرجع ذی‌صلاح تأیید نکرده است

• مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش : قرارداد جدید بیمه طلایی فرهنگیان امضا شد/ بازگشت تعهدات عینک به بیمه طلایی

• نشریه فارین پالیسی: همکاری حزب‌الله و ارتش مانع بروز خشونت در لبنان است

• افشارزاده: قلعه‌نویی به من لیست نداده، باید با آگاهی بازیکن بگیریم/ طباطبایی زود قضاوت نکند

• مدیرعامل شهر جدید پرند: جریمه متری پیمانکاران مسکن مهر آغاز شد/ کسر جریمه‌ از افزایش قیمت‌ها

• دایی: نمی‌خواهم با هر اظهارنظری آرامشم را بهم بریزم/ عزیزم! پرسپولیس لیست مازاد ندارد

• هیأتی از مخالفان سوریه با «منافقین» در پاریس دیدار کرد

یک هیأت از معارضان خارج‌نشین سوریه روز سه‌شنبه در پاریس با برخی اعضای گروهک «منافقین» دیدار و هدف از این دیدار را هماهنگی و تبادل تجربیات اعلام کرد.

• رئیس سازمان بهزیستی کشور: مشاوره رایگان در مراکز کاهش طلاق به زوجین ارائه می‌شود

• محمد نوری کاپیتان فصل گذشته پرسپولیس در واکنش به پیشنهاد استقلال: درباره پیشنهادهای داخلی‌ام فعلا فقط سکوت می‌کنم/ تکلیفم با تیم‌های قطری به زودی مشخص می‌شود

• افزایش دو برابری سرعت اینترنت  تلفن همراه

همزمان با آغاز ارائه خدمات جدید نسل چهارم تلفن همراه در برخی کشورها، اپراتورها وعده می‌دهند سرعت دسترسی به خدمات دیتا در مقایسه با خدمات عادی نسل چهارم دو برابر شود

• امروز در بازارها چه خبر؟

هر سکه بهار آزادی امروز در بازارها به قیمت 949 هزار تومان معامله شد.همچنین قیمت نیم سکه هم به 499 هزار تومان رسید.همچنین ربع سکه هم با قیمت 291 هزار تومان ثبت شد.

همچنین هر دلار هم امروز در بازارها به بهای 3285 تومان خریداری و 3300 تومان فروخته شد.

 

دانلود
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.
همراه اول