اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان
رد شدن از آگهی (5) اطلاعات بیشتر
پربازدیدها
مهم‌ترین اخبار فارس در بسته صوتی «تلسکوپ» پادکست/ حاشیه‌های فیلترینگ واتس‌آپ/ پاسخ به شایعه استعفای قالیباف/ معامله صوری آقای خاص/ جنگ لفظی فتح‌الله‌زاده و آشتیانی اظهارات تند زاکانی خطاب به رئیس‌جمهور، انگیزه اتهام‌زنندگان به سپاه، تغییرات گسترده در آبی‌پوشان و درخواست معرفی بدهکاران میلیاردی از مهم‌ترین خبرهای فارس در 24 ساعت گذشته بوده است.
۱۳۹۳-۲-۱۴ ۱۷:۱۹ http://fna.ir/
0

• شلیک موفق سامانه پدافندی مرصاد/ انهدام پهپاد کرار با موشک شلمچه

آزمایش عملیاتی سامانه ارتفاع متوسط مرصاد با استفاده از موشک ساخت داخل شلمچه با حضور امیر اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) و مسئولین وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با موفقیت انجام شد. گفتنی است که در هفته های گذشته به دلیل رشد چشمگیر توان موشکی ایران ،این شائبه وجود داشت که کشورهای غربی کاهش این توان را به عنوان یکی از پیش شرطهای مذاکرات مطرح کرده اند.

• رئیس جمهور  در آیین تجلیل از اساتید نمونه: معضلات سیاسی با شعار حل نمی‌شود/ قصد جنگ و خنجر کشی با دنیا را نداریم/ معصوم نیستیم و اشتباه می‌کنیم

حجت‌الاسلام روحانی با بیان اینکه در دنیای سیاست‌خارجی در یک دنیا و منطقه پیچیده هستیم گفت: قدرت های بزرگ نه تنها برای ما بلکه برای همسایه ها و دوستان خود نقشه دارند، حل معضلات سیاسی شعار نیست و باید راه‌حل را پیدا کنیم.

• خرم آبادی  در واکنش به اظهارات منتسب به وزیر ارتباطات درخصوص فیلتر واتس‌آپ: رئیس جمهور رأساً نمی‌تواند مانع اقدامات کارگروه تعیین مصادیق شود/ ادعای وزیر ارتباطات کذب است

دبیر کمیته تعیین مصادیق محتوای مجرمانه گفت: رئیس جمهور رأساً نمی‌تواند مانع اقدامات کارگروه تعیین مصادیق شده و صلاحیت قانونی تصمیم گیری در مورد شبکه های اجتماعی را از این کارگروه سلب و آن را بر عهده شورایعالی فضای مجازی قرار دهد.

• رمزگشایی از معامله صوری 8 هزار میلیاردی بابک زنجانی

با گذشت زمان و رسیدگی‌های تخصصی به پرونده بابک زنجانی از معامله صوری این فرد به ارزش 8 هزار میلیاردی با یکی از شرکت‌های تابعه نفت پرده برداشته شد.

• سردار شریف: اتهام سهم‌خواهی به سپاه برای تبدیل آن به یک نیروی مسلح غیرانقلابی است

مسوول روابط عمومی کل سپاه گفت: حملاتی که گاه در قالب دلسوزی با برچسب سهم‌خواهی و منفعت‌طلبی علیه سپاه مطرح می‌شود، در صدد تبدیل سپاه به یک نیروی مسلح غیرانقلابی و عادی است.

• زاکانی در نطق میان‌دستور خطاب به رئیس‌جمهور: کشور را به کدام جهت هدایت می‌کنید؟/چرا نباید درباره فساد نورچشمی‌ها سخن گفت/ نظرتان خلاف نظر امام است

• خادم: هیأت‌مدیره استقلال تغییرات عمده خواهد داشت/ اسپانسر مالی آبی‌ها بهتر از پرسپولیس است

• سردار جزایری: ارتش و سپاه با اشراف کامل به مسائل سیاسی و دفاعی در خدمت نظام هستند

• نادران در نطق میان دستور: آقای روحانی کتمان حقیقت با راستگویی ناسازگار است/ مردم در انصراف یارانه‌ها پاسخ دولت‌ را دادند/ ما دلواپسیم

• جلوگیری مسئولان نمایشگاه کتاب از فروش کتاب شاعر اشعار شاهین نجفی

روابط عمومی بیست و هفتمین نمایشگاه کتاب تهران اعلام کرد از فروش کتاب شاعر خواننده هتاک در نمایشگاه کتاب جلوگیری به عمل آمده است.

• وزیر آموزش و پرورش: پرداخت 100 درصد پاداش پایان خدمت 24 هزار بازنشسته فرهنگی تا پایان هفته معلم

• دلواپس‌ها در همایش دلواپیسم چه گفتند؟

جمعی از فعالان سیاسی و فرهنگی شب گذشته در لانه جاسوسی همایش دلواپسیم را با موضوع مذاکرات هسته‌ای برگزار کردند. برخی از حاضران در این همایش به سخنرانی پرداختند.

فریدون عباسی در این همایش: نباید به تضییع‌کنندگان حقوق ملی‌مان لبخند بزنیم/ الیاس نادران: توافق نهایی با 1+5 بدون اطلاع مجلس از جزئیات مذاکرات ممکن نیست/ زیباکلام: نگران استقلال کشور هستیم/ کوثری: این همه امتیازات که به 1+5 داده شد باید تمام تحریم‌ها را لغو می‌کردند

همچنین علیرضا پناهیان در این همایش گفت: مذاکراتی که به تقویت جایگاه جمهوری اسلامی منجر نشود مطرود است

• دادکان: شفاف‌سازی قراردادها برای کوبیدن گروه قبلی بود/ 6 میلیارد را هزینه 1000 جوان دم بخت کنیم/ بهترین بازیکن امروز لیگ در ایران 100 میلیون بهترین 50 میلیون ارزش دارد/ با سیب‌زمینی کیلویی 4 هزار تومان نباید 40 میلیون صرف اعزام مشوق به برزیل کرد

• نامه اقتصاددانان مجلس به رئیس جمهور: آقای روحانی! فهرست بدهکاران بالای 50 میلیارد تومان را منتشر کنید

اقتصاددانان مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای از رئیس ‌جمهور خواستند تا فهرست بدهکاران بالای 50 میلیارد تومان را برای اطلاع عموم منتشر کند.

• «عسگری» مدیرعامل خبرگزاری مهر شد/ «مقدسی» به سازمان تبلیغات رفت

با حکم رئیس سازمان تبلیغات اسلامی «علی عسگری» به عنوان مدیرعامل خبرگزاری مهر و موسسه تهران تایمز منصوب شد و «رضا مقدسی» نیز مشاور رئیس سازمان تبلیغات شد.

• معصومه آباد، رئیس کمیته ایمنی و مدیریت بحران شورای شهر تهران: مردم نسبت به ایمنی خود بی توجه هستند/ هزینه ناشی از مرگ هر فرد یک میلیون و 110 هزار دلار

• انصاری در همایش گرامیداشت روز معلم: راه برداشتن تحریم‌ها وادادگی و تسلیم نیست/ بخشی از دارایی ایران در حال برگشت است

• رئیس کمیسیون نظارت شورای اسلامی شهر تهران: استعفای قالیباف شایعه است

پرویز سروری گفت: برنامه مدونی برای ناکارآمد کردن مدیریت شهری وجود دارد و در راستای آن، هر روز داستان جدیدی برای شهردار درست می کنند تا به جای کار کردن، درگیر حواشی شود.

• واعظ ‌آشتیانی: مدیر اقتصاددان استقلال را ورشکست کرد!/ در 13 دوره لیگ فقط یک قهرمانی آورده‌اند

این اظهارات تند آشتیانی بی‌پاسخ نمانده و فتح الله زاده گفت: دماغ آشتیانی سوخته است؛ به آتش نشانی زنگ بزنید تا خاموشش کند.

• علی جنتی در مراسم تشییع استاد لطفی: لطفی آنچه در قلب مردم بود را با زخمه تار خود به منصه ظهور می‌رساند

• نماینده مردم اراک: مغایرت 10 پاسخ آزمون دکترای رشته حقوق با قانون اساسی/ موضوع در مجلس پیگیری می‌شود

• رئیس هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس: در پرسپولیس آرامش نباشد نمی‌توان کار کرد/یک طرف جبهه ما هستیم یک طرف دایی

امروز در بازارها چه خبر؟

هر سکه تمام بهار آزادی امروز در بازارها به بهای 1 میلیون و16 هزار تومان معامله شد.همچنین هر نیم سکه به قیمت 532000 تومان معامله گردید.قیمت ربع سکه هم به 321 هزار تومان رسید.همچنین هر دلار هم امروز در بازارهای ارز به بهای 3280 خریداری و 3338 تومان فروخته شد.

انتهای پیام/

 

دانلود
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.
همراه اول