اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

راه‌اندازی ۹ شبکه تلویزیونی انتخابات در مازندران

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران از راه‌اندازی ۹ شبکه تلویزیونی انتخابات استان خبر داد و گفت: این کانال‌ها از 8 بهمن‌ماه آغاز به‌کار می‌کنند.

راه‌اندازی ۹ شبکه تلویزیونی انتخابات در مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، قاسم‌ عزیززاده گرجی سرپرست معاونت سیاسی،امنیتی و اجتماعی استانداری و رئیس ستاد انتخابات استان، امروز دوشنبه در جلسه هماهنگی و راه‌اندازی ۹ شبکه تلویزیونی از راه‌اندازی این شبکه‌های تلویزیونی انتخابات استان خبر داد و اظهار کرد: این کانال‌ها ویژه انتخابات، روز هشتم بهمن در مازندران راه‌اندازی می‌شود.

وی افزود: این بهترین فرصت برای تبیین عملکرد نظام و دولت است و باید تمامی ظرفیت شهرستان‌ها به پای کار آید و فرمانداران جلسات منظمی را ترتیب دهند تا صدا و سیما هیچ دغدغه و مانعی جز پخش برنامه‌ها نداشته باشد.

عزیززاده گرجی گفت: با این اقدام به دنبال ایجاد فرصتی برابر، برای تمامی داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی در عرصه تبلیغات انتخاباتی هستیم.

رئیس ستاد انتخابات مازندران گفت: این کانال‌ها در کنار شبکه اصلی وظیفه تبیین انتخابات و فراهم کردن فرصت برابر برای نامزدها را برعهده دارند تا از طریق رسانه ملی دیدگاه‌ها و برنامه‌های خود را برای مردم حوزه انتخابیه بیان کنند.

وی افزود: این کانال‌ها، تا زمان قانونی تبلیغات نامزدها به موضوعات کلی مرتبط با انتخابات و معرفی ظرفیت‌های شهرستان‌های حوزه انتخابیه می‌پردازند و در مدت زمان تبلیغات، نامزدها مجاز به ارائه برنامه‌ها و فعالیت‌های خود هستند.

وی بیان کرد:هر حوزه انتخابیه و کانال تلویزیونی که موفق بود، فرمانداران و نماینده تبلیغات و نماینده صدا و سیمای آن حوزه مورد تکریم قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به این نکته که روح حاکم بر همه این ها تحقق امر مشارکت باشد، ادامه داد: با امیدآفرینی و جذابیت‌های هنری و... می‌توان برنامه‌های خوبی ساخت و چه بسا اگر خوب و درست از این ظرفیت استفاده شود، در طول سال می توانیم از آن بهره ببریم.

عزیززاده گرجی همچنین به راه‌اندازی هیات استانی بررسی تبلیغات مازندران اشاره کرد و افزود: ساماندهی و مدیریت تبلیغات انتخاباتی نامزدها، ایجاد فضای مناسب جهت تحقق انتخابات رقابتی و تضمین بهره‌مندی یکسان از امکانات دولتی از اهدف این هیات است.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/غ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول