اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

ضرورت حفظ روحیه حماسی بسیج توسط جوانان

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: نسل نو باید روحیه حماسی بسیج که به برکت تزریق معنویت، اخلاق و ایمان است، را حفظ کند.

ضرورت حفظ روحیه حماسی بسیج توسط جوانان

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، آیت‌الله محمدباقر محمدی لائینی ظهر امروز در دیدار فرمانده و نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا و معاونان به‌مناسبت آغاز هفته بسیج، اظهار کرد: بانوی بزرگوار اسلام حضرت زینب کبری(س) از همه جهت الگو و نمونه بودند و جامعه پرستاران باید به اینکه الگویشان چنین بانوی بزرگواری است، افتخار کنند.

وی با اشاره با اینکه جریان بسیج هم یک جریان بسیار مبارک، تاثیرگذار و نقش‌آفرین است، افزود: واقعا اگر بسیج نبود امروز کشور نبود، امروز خدماتی که بسیج در مازندران انجام داده، نشان‌دهنده خدمات کمی و کیفی این نهاد مقدس است.

نماینده ولی فقیه در مازندران بیان کرد: بسیج تا حدودی توانسته جای بسیج سازندگی را در کنار حفظ امنیت در فتنه‌ها، دفاع، اغتشاشات و... پر کند.

محمدی لائینی با بیان اینکه بسیج همچون خورشید کانون نور و حرارت است و باید خورشیدوار باقی بماند، اضافه کرد: نسل نو باید روحیه حماسی بسیج که به برکت تزریق معنویت، اخلاق و ایمان است، را حفظ کند.

وی با تاکید بر اینکه هر چه بتوانیم ایمان‌ها را قوی‌تر و انگیزه‌ها را بیشتر کنیم بهتر می‌توانیم این روحیه و شور انقلابی را حفظ کنیم، خاطرنشان کرد: به‌‌ویژه تربیت کردن و بار آوردن نیروهای با اخلاق و با ایمان از این مجموعه مهم است.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به اینکه جریان محله مهدوی یکی از حوزه‌های جدید و خوبی به‌شمار می‌رود که به تازگی توسط بسیج در حال انجام است، اظهار کرد: بسیج باید با علم هم کاملا ارتباط برقرار کند و باید نهادهای علمی را ارزشی و دینی کنیم و خودمان که یک نهاد دینی و ارزشی هستیم علمی شویم.

محمدی لائینی بر ضرورت جهاد تبیین در هفته بسیج تاکید کرد و گفت: الگوهای علمی هنوز کاملا موازین دینی و شرعی را نشناخته و باور نکردند، در جریان تغسیل و کفن و دفن حدود ۵هزار متوفی‌ کرونایی توسط بسیج اقدامی بود که جای تحسین داشت.

وی ادامه داد: همچنین بسیج در جریان رزمایش مومنانه خیلی زحمت کشیدند و کارنامه سفید و نمره خوبی را گرفتند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه از نظر ما صهیونیست از هم پاشیده شده و جنگ در دست نظام استکباری و آمریکا است، گفت: امیدواریم دشمنان ما و دشمنان مردم فلسطین و غزه و دشمنان مسلمانان جهان هر چه زودتر نابود شوند.

محمدی لائینی با تقدیر از حضور مردم در راهپیمایی روز گذشته، یادآور شد: تجمع روز گذشته با عنوان همدردی با کودکان مظلوم غزه که تاکنون ۵هزار کودک در بمباران به شهادت رسیدند، پرشکوه برگزار شد.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/غ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول