اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

تذکر رئیس شورای شهر ساری به شهردار درباره پرداخت حقوق کارکنان

رئیس شورای اسلامی ساری با تذکر به شهردار ساری با تذکر به شهردار ساری درباره نحوه پرداخت حقوق کارکنان شهرداری ساری گفت: پرداخت حقوق باید در چارچوب ضوابط باشد و توجه به کارکردها نیز اضافه‌کاری‌ها مورد توجه قرار گیرد.

تذکر رئیس شورای شهر ساری به شهردار درباره پرداخت حقوق کارکنان

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، پرویز شعبانی رئیس شورای اسلامی شهر ساری عصر امروز در هفتادوهفتمین جلسه شورای اسلامی شهر ساری با اشاره به اینکه حملات وحشیانه ارتش رژیم صهیونیستی به مردم غزه و انفعال مجامع بین‌المللی پیرامون این موضوع از وقایع مهم این روزها محسوب می‌شود، اظهار کرد: از این رو جمهوری اسلامی ایران سکوت در مقابل این جنایت هولناک را محکوم و حمایت خود از ملت فلسطین و غزه را اعلام می‌کند.

وی با تذکر به شهردار ساری درباره نحوه پرداخت حقوق کارکنان شهرداری ساری گفت: پرداخت حقوق باید در چارچوب ضوابط باشد و توجه به کارکردها نیز اضافه‌کاری‌ها مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش فارس، از شهریورماه امسال حقوق کارکنان شهرداری ساری با تاخیر پرداخت شده است و حتی اضافه کاری هم حذف شده است و برای مهرماه نیز حقوق با تاخیر و کسر در پرداختی‌ها انجام شده است.

رئیس شورای اسلامی ساری با گرامیداشت هفته ملی مازندران، بیان کرد: مازندران به‌عنوان خاستگاه تشیع علوی، همواره مورد حمله معاندان فرهنگی بوده و مردم استان مازندران باید برای حفظ فرهنگ غنی و سرمایه‌های فرهنگی‌ استان اهتمام لازم را داشته باشند.

شعبانی خاطرنشان کرد: از موضوعات مهم شهری بحث بلندمرتبه‌سازی، طرح تفصیلی و تغییر کاربری است که توجه ویژه مدیریت شهری را می‌طلبد.

در این جلسه با موافقت ۹ عضو این شورا، حق انتفاع ساختمان موزه اسناد و‌ نسخ خطی در بوستان ولایت به ستاد کنگره شهدای استان واگذار شد.

همچنین اعضای شورای شهر در ارتباط با تغییر نام «پارک بانوان به بوستان خانواده» قرار شد طی بازدید میدانی این مهم را مورد بررسی قرار دهند.

قرار شد موضوع بهره‌برداری از جایگاه‌های CNG شماره یک و دو واقع در کمربندی شرقی و واگذاری آن به پیمانکار طی جلسه آینده مورد بررسی قرار گیرد.

پایان پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول