اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

بیشترین غرق‌شدگی دریای مازندران در نقاط سنگ‌چین است

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر مازندران گفت: مردم از شنا در مناطق سنگ‌چین، دیواره‌ها و صخره‌ها خودداری کنند؛ چراکه بیشترین غریق را در این نقاط داریم.

بیشترین غرق‌شدگی دریای مازندران در نقاط سنگ‌چین است

غلام‌علی فخاری مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ساری، اظهار کرد: دریای مازندران، دریایی خطرناک که شنا در آن متفاوت است.

وی با بیان اینکه دریای مازندران طوفانی است و نباید افراد دور از چشم ناجیان غریق دریا نشوند، افزود: لازم است مردم در نقاطی که ناجیان غریق حضور دارند وارد دریا شوند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر مازندران با تاکید بر اینکه مردم از شنا در مناطق سنگ‌چین و دیواره‌ها و صخره‌ها خودداری کنند، تصریح کرد: بیشترین غریق را در این نقاط داریم.

فخاری با اعلام اینکه با تمام ظرفیت خود را در طول چهار ماه در سواحل حضور داریم، اظهار کرد: طی این مدت بیش از ۷۰ درصد کاهش غریق داریم.

وی خاطرنشان کرد: پهنه خطرپذیری سواحل به دلیل آزادسازی نوار ساحلی، پسروی آب و نقاط ممنوعه بیشتر شد؛ به‌طوری‌که باوجود اینکه پیش‌بینی می‌شد غرقی بیشتر شود اما کاهش غرقی داشتیم.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر مازندران با بیان اینکه یک‌هزار و ۷۰۰ نیرو در دریا مستقر هستند، گفت: حتی یک غرقی هم زیاد است اما برخی افراد هشدارها و توصیه‌ها را جدی نمی‌گیرند.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/غ/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول