اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

رقابت در تولید و ارتقاء کیفیت خودرو با تأیید لایحه واردات خودرو

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی درباره تأیید لایجه واردات خودرو ، گفت:
تأیید نهایی لایحه واردات خودرو منتج به افزایش رقابت و ارتقاء کیفیت تولید خودرو در کشور خواهد شد.

رقابت در تولید و ارتقاء کیفیت خودرو با تأیید لایحه واردات خودرو

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، علی بابایی‌کارنامی با اشاره به تایید نهایی لایحه واردات خودرو، اظهار کرد: مسأله رونق تولید و حمایت از تولید و کار  همواره مورد مهم بوده اما این به معنای بسته بودن درب‌های کشور به موضوع واردات نیست و باید تعاملات جهانی در صنعت و به ویژه در حوزه خودروسازی موجب افزایش رقابت و ارتقاء کیفیت در این صنعت شود.

 وی گفت: صنعت خودروسازی هم نیازمند بازنگری و تحول در تولید است که باید با استفاده از تعاملات جهانی و تجارب صنعت خودروسازی کشورهای موفق در این صنعت الگوبرداری شود.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس با تاکید بر اهمیت واردات منطقی خودرو در این برهه از زمان، خاطر نشان کرد: مهم‌ترین چالش امروز بازار خودرو عدم توازن در عرضه و تقاضا در کشور است و قطعا این مصوبه مجلس شورای اسلامی و تایید نهایی شورای نگهبان در خصوص واردات می‌تواند به کاهش چشمگیر قیمت‌های افسار گسیخته این بازار در کشور اثرگذار باشد و هم می‌تواند عامل ایجاد رقابت در این صنعت و ارتقاء کیفیت در تولید داخلی شود.
 
رئیس مجمع نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مازندران با اشاره به اهمیت و ضرورت برنامه‌ریزی در بخش صنعت خودرو از سوی خودروسازان داخلی، تاکید کرد: امروز بسیاری از مراجعه‌کنندگان و اقبال‌کنندگان به خودرو داخلی نسبت به توزیع، تولید و کیفیت آن گلایه‌مند هستند و این صنعت باید در کشور با توجه به وجود نخبگان حوزه صنعت و تکنولوژی‌های نوین خود را بازآفرینی کند و این امر نیازمند برنامه‌ریزی دقیق و استفاده از ظرفیت‌های مهم حوزه صنعت در بخش‌های مختلف دانشگاهی است.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول