اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

تکمیل استادیوم شهید چمران نیازمند ۳۵ میلیارد تومان اعتبار است

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه تکمیل استادیوم شهید چمران نیازمند ۳۵ میلیارد تومان اعتبار است، گفت: ورزشگاه کاله یک سرمایه ملی است و باید حفظ شود.

تکمیل استادیوم شهید چمران نیازمند ۳۵ میلیارد تومان اعتبار است

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، سید حمید سجادی با حضور در استان مازندران با همراهی میرهادی قره سیدرومیانی سرپرست معاونت مجلس، حقوقی و امور استان‌ها، رضا حاجی‌پور نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی، سلگی معاون سیاسی امنیتی استاندار، لقمان‌پور مدیرکل امور مجلس وزارت ورزش و جوانان، عادل عالیشان سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان استان مازندران، اسماعیل احمدی مشاور و مدیرکل حوزه وزارتی و مسافرچی سرپرست دفتر بازرسی وزارت ورزش و جوانان، حسینی فرماندار آمل از ورزشگاه‌های شهرستان‌های آمل و بابل بازدید کرد. 

وی افزود: بهتر است در استان‌های مانند مازندران به جای چمن مصنوعی از چمن طبیعی استفاده شود؛ برای اینکه باید به امنیت، ایمنی و سلامت ورزشکاران و کیفیت تمرین و مسابقات در تمام ابعاد مورد توجه باشد. 

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه برای تکمیل استادیوم شهید چمران نزدیک به ۳۵ میلیارد تومان اعتبار نیاز است، اضافه کرد: برای نصب و استانداردسازی نور ورزشگاه تلاش می‌کنیم تا پایان بهمن ماه محقق شود.  

وی تصریح کرد: تجهیزات چون سکوها با وجود تامین ۳ هزار نفری در صورت نیاز ۵۰۰ نفر دیگر نیز اجرایی می‌شود تا مردم شهرستان از نهایت ظرفیت این فضای ورزشی آن هم در دل شهر استفاده ببرند.

وزیر ورزش و جوانان در پاسخ به این سوالی درباره پیست دو و میدانی در این استادیوم بیان کرد: با توجه به افزایش قیمت‌ها برای نصب پیست، باید بررسی و برآورد شود و تلاش می‌کنیم این مهم در برنامه‌های آینده قرار گیرد. 

سجادی درباره ورزشگاه بخش خصوصی کاله آمل گفت: در این زمینه اطلاعات کامل داشته و مطالعه لازم انجام و دقیق اطلاع‌رسانی شده است، این مورد نیاز به پیگیری برای ادامه ساخت با اخذ مجوزهای خاص است و در مطالعات JIS و تعیین نقطه ساخت و محل ساخت مبنی بر قرار گرفتن یا نگرفتن کنار رودخانه انجام است و نیاز به هماهنگی سایر دستگاه‌ها است.

وی گفت: این ورزشگاه یک سرمایه ملی است و به تقویت ارزش افزوده منطقه کمک می‌کند و باعث افتخار برای ورزش کشور است.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/غ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول