اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

هنرستان‌های کشاورزی در مازندران ایجاد شود

استاندار مازندران، گفت: خلأ وجود هنرستان‌های کشاورزی در مازندران با توجه به ظرفیت‌های مناسبی کشاورزی احساس می‌شود.

هنرستان‌های کشاورزی در مازندران  ایجاد شود

 به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سید محمود حسینی‌پور صبح امروز در دیدار وزیر آموزش و پرورش با نماینده ولی فقیه، اظهار کرد: اقدام وزیر آموزش و پرورش برای تهیه کاغذ کتاب آموزشی بسیار ارزنده بوده و زمینه توسعه اشتغال در این استان را فراهم کرده است.

وی تصریح کرد: در مازندران ظرفیت مناسبی آموزشی در اختیار داریم، نیروهای تحصیل‌کرده‌ای مازندران در اقصی نقاط کشور و حتی در بسیاری از کشورها می‌درخشند، نیروی انسانی بسیار با ظرفیت مناسبی در این استان دارد.

استاندار مازندران خاطر نشان کرد: آموزش و پرورش استان جایگاه رفیع و مناسبی دارد، متناسب با جایگاه اقدامات خوبی توسط این نهاد انجام داده اما ظرفیت‌های مازندران بسیار بالاتر است و انتظار داریم که این ظرفیت‌ها بیشتر مورد استفاده قرار گیرد.

وی ادامه داد: مازندران سهم مناسبی در تولید محصولات کشاورزی با ۳ هزار و ۶۰۰ روستا است اما متناسب با این بخش تربیت نیروی انسانی مناسبی نداشتیم، خلا هنرستان‌های که زمینه توسعه کشاورزی را پر کند احساس می‌شود.

حسینی‌پور یادآور شد: اگر هنرستان‌های بخش کشاورزی استان فعال شود تحول اساسی در این حوزه ایجاد می‌شود.

به گزارش فارس، یوسف نوری، وزیر آموزش و پرورش در آغاز سفر به مازندران پس از حضور بر مزار شهید گمنام در استانداری همراه حسینی‌پور، استاندار مازندران، بابایی کارنامی، نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس،‌ سلگی، معاون سیاسی امنیتی استاندار، نوبخت، فرماندار ساری، کمالی، مدیرکل آموزش و پرورش استان و سایر مسؤولان با حضور در گلزار شهدای ساری به مقام شامخ شهیدان ادای احترام و با آرما‌ن‌های گلگون کفنان انقلاب تجدید میثاق کردند. ‎‎‎‎‎‎

پایان پیام/۸۶۰۰۴/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول