اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

تصادفات بالاترین مأموریت‌‌ اورژانس بابل/ حضور به بالین بیمار ۱۲ با میانگین دقیقه

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی بابل با اشاره به اینکه ۹ هزار و ۴۸۵ بار تلفن‌های اورژانس ۱۱۵ این شهرستان گفت: بیشترین مأموریت‌ این مرکز در حوزه تصادفات بوده است.

تصادفات بالاترین مأموریت‌‌ اورژانس بابل/ حضور به بالین بیمار ۱۲   با میانگین دقیقه

به گزارش خبرگزاری فارس شهرستان بابل، میرسعید رمضانی رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی بابل در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اورژانس بابل در آذرماه امسال در مجموع ۲ هزار و ۴۷۰ ماموریت انجام داده است که ۹۴۸ ماموریت آن شهری و هزار و ۵۲۲ ماموریت جاده‌ای بوده است.

وی گفت: میانگین زمان حضور بربالین بیمار یا مصدومان در آذرماه برای ماموریت‌های  شهری ۱۰ دقیقه و برای ماموریت‌های جاده‌ای ۱۴دقیقه بوده است.

 رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی بابل افزود: در این ماه مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی بابل ۴۸۲ ماموریت تصادفی انجام داده است که از این تعداد ماموریت تصادفی ۱۳۵ تصادفی شهری و ۳۴۷ تصادفی هم جاده‌ای بوده است.

رمضانی خاطرنشان کرد: بعد از ماموریت‌های تصادفی که رتبه یک ماموریت‌های مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی بابل در آذرماه سال ۱۴۰۱ بود، ماموریت‌های قلبی با ۱۰۶ مورد و ماموریت‌های تنفسی با ۸۵ مورد و مأموریت مسمومیت با ۶۱ مورد بوده است.  

وی در پایان افزود: در آذرماه امسال، ۹ هزار و ۴۸۵ بار تلفن‌های اورژانس ۱۱۵ به صدا در آمد که از این تعداد ۵۷۰ مورد مزاحمت بوده است.

پایان پیام/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول