اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

پَرکشیدن آفت مگس میوه از باغ‌ها/ خسارت آفت مگس میوه با خنک شدن هوا منتفی شد

مدیر حفظ نباتات سازمان جهاد کشاورزی مازندران با اعلام اینکه مرکبات مازندران کاملا سالم است،گفت: خسارت آفت مگس میوه با خنک شدن هوا منتفی است.

پَرکشیدن آفت مگس میوه از باغ‌ها/ خسارت آفت مگس میوه با خنک شدن هوا منتفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، این روزها باغداران مازندران سخت مشغول به کار هستند، پرکشیدن آفت مگس میوه از باغ‌های مازندران می‌توان خبر خوبی باشد به زحمت‌کشانی که این روزها مزد زحمت یک‌ساله‌شان درحال عرضه به بازار است.

طی سال‌های گذشته این آفت خارجی به محصول مازندران خسارت وارد کرده که در این زمینه باتوجه به آگاهی کشاورزان طی سال‌های اخیر شاهد کاهش خسارت و امسال نیز خبر خوب سلامت مرکبات مازندران هستیم.

عبدالرحمن زاغی مدیر حفظ نباتات سازمان جهاد کشاورزی مازندران در این‌باره در گفت‌وگو با فارس، اظهار کرد: خسارت آفت مگس میوه با خنک شدن هوا منتفی است.

وی با اعلام اینکه مرکبات مازندران کاملا سالم است، تصریح کرد: در حال حاضر صادرات مرکبات به کشورهای روسیه، قزاقستان، عراق و سایر در حال انجام است. 

مدیر حفظ نباتات سازمان جهاد کشاورزی مازندران با تاکید بر ضرورت توجه به توصیه‌ها و هشدارها، گفت: امسال باتوجه به اطلاع‌رسانی انجام شده و همچنین توجه کشاورزان خسارتی روی محصول مرکبات نداشتیم.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/ج

 

      

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول