اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

آرامش در بازار تولید مرغ با تولیدکنندگان جهادی/ افزایش تولید نسبت به قبل از اجرای طرح کارآمدی یارانه‌ها

معاون وزیر جهاد کشاورزی در امور تولیدات دامی با بیان اینکه پس از اجزای طرح کارآمدسازی یارانه‌ها پیش‌بینی بر این بود که ۵۰ درصد تولیدات این صنعت کاهش یابد،گفت: تولیدکنندگان باغیرت صنعت طیور کشور ثابت کردند با روحیه جهادی می‌توان همه پیش‌بینی‌ها را باطل کرد و با افزایش تولید نسبت به قبل از اجرای این طرح، نقش خود را در امنیت غذایی کشور بهتر از قبل ایفا کردند.

آرامش در بازار تولید مرغ با تولیدکنندگان جهادی/ افزایش تولید نسبت به قبل از اجرای طرح کارآمدی یارانه‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از بابلسر، علیرضا دماوندی‌نژاد معاون امور تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی امروز در گردهمایی معاونین بهبود تولیدات دامی سراسر کشور در بابلسر اظهار کرد: مازندران یک استان خاص در صنعت طیور کشور است که در برهه‌های حساس توانست کشور را به آرامش برساند.

وی با بیان اینکه پس از اجزای طرح کارآمدسازی یارانه‌ها پیش‌بینی بر این بود که ۵۰ درصد تولیدات این صنعت کاهش یابد،گفت: اما تولیدکنندگان باغیرت صنعت طیور کشور ثابت کردند با روحیه جهادی می‌توان همه پیش‌بینی‌ها را باطل کرد و با افزایش تولید نسبت به قبل از اجرای این طرح، نقش خود را در امنیت غذایی کشور بهتر از قبل ایفا کردند.

دماوندی‌نژاد گفت: در شرایطی بودیم که مردم با ارائه کارت ملی نسبت به دریافت مرغ اقدام می‌کردند که بسیار ناراحت کننده بود اما با همت تولیدکنندگان و استراتژی صحیح مسؤولان وزارت جهاد کشاورزی توانستیم به مازاد تولید برسیم و ذخیره این تولیدات را شاهد باشیم و مردم هم براحتی می توانند مرغ خود را تامین کنند.

وی افزود: با توجه به تنظیم بازار شب عید و ماه مبارک رمضان، باید طوری برنامه‌ریزی کنیم که بتوانیم حتی در صادرات این محصولات هم قدم برداریم و بازار هیچ کمبودی نداشته باشد.

معاون امور تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی اظهار کرد: امروز تولید ما از لحاظ قیمتی متعادل شده است و می‌توانیم بازارهای هدف دنیا را در دست بگیریم.

پایان پیام/ ۸۶۰۳۵/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول