اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

تسهیلات ۲ میلیارد تومانی به ۹۴ نفر در سوادکوه

رئیس اداره امداد سوادکوه از پرداخت تسهیلات ۲ میلیارد تومانی به ۹۴ نفر خبر داد.

تسهیلات ۲ میلیارد تومانی به ۹۴ نفر در سوادکوه

به گزارش خبرگزاری فارس از سوادکوه، علی عابدی‌ در بازدید از کارگاه‌های اشتغال این شهرستان از ارائه تسهیلات قرض‌الحسنه به مدد‌جویان کمیته امداد امام خمینی سوادکوه خبر داد و گفت: ۵۱ نفر از مددجویان امداد سوادکوه از خدمات تسهیلات قرض الحسنه امداد ولایت برخوردار شده اند.

رئیس اداره امداد سوادکوه، افزود: ترویج فرهنگ قرض‌الحسنه با هدف گره‌گشایی مشکلات محرومین با همت خیرین یکی از اهداف این نهاد است.

وی خاطر نشان کرد: صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت زیر نظر کمیته امداد با مجوز بانک مرکزی و پشتیبانی بانک ملی در بخش های مختلف درمانی، ودیعه مسکن، احداث و تعمیرات مسکن، کارگشایی، اشتغال، فرهنگی و تحصیلی با روش‌های جذب منابع از طریق سپرده‌گزاری خیرین، قرض ماندگار مردم نوع‌دوست، هم‌افزایی با بانکها اقدام به پرداخت تسهیلات به نیازمندان می‌کند.

وی اظهار کرد: تاکنون به ۵۱ نیازمند سوادکوهی مبلغ ۸۰۰ و بیست میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه پرداخت شد.

عابدی، افزود: از طریق هم‌افزایی با بانک‌های عامل شهرستان ۴۳ نفر به مبلغ ۱ میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه ودیعه مسکن و درمانی پرداخت شد.

وی گفت: از ابتدای سال تاکنون مبلغ ۲ میلیارد و ۷۰ میلیون تومان به ۹۴ نفر در سوادکوه توسط کمیته امداد امام خمینی تسهیلات داده‌ شده است.

انتهای پیام/۸۶۰۱۵/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول