اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

حضور گسترده مردم باطل‌السحر توطئه اخیر دشمنان بود/ سلبریتی‌ها پاسخگوی اعمال خود در حمایت از آشوب‌ها باشند

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی حضور مردم را عمق استراتژیک نظام اسلامی برشمرد و افزود: قدرت و حضور حماسی مردم در صحنه های دفاع از انقلاب باطل السحر توطئه های دشمنان است.

حضور گسترده مردم باطل‌السحر توطئه اخیر دشمنان بود/ سلبریتی‌ها پاسخگوی اعمال خود در حمایت از آشوب‌ها باشند

علی کریمی فیروزجایی در گفتگو با خبرگزاری فارس مازندران اظهار کرد: سرمایه گذاری گسترده دشمن بر بستر شبکه های اجتماعی و رسانه ای در پوشش دلسوزی برای مرگ یک شهروند ایرانی مشکوک و حاکی از برنامه ریزی و هماهنگی قبلی است.

دبیرکل جامعه اسلامی فرهنگیان کشور با تاکید بر اینکه نظام اسلامی خود را در برابر هر شهروندی فارغ از نژاد و گرایشات مسئول می داند افزود: پیش داوری در مورد مرگ خانم امینی قبل از بررسی های تخصصی  مراجع مسئول و موج آفرینی بر اساس آن‌، بیانگر اراده ای هدفمندخارج از مرزهای کشور است.

این استاد دانشگاه با اشاره به تبعات زیانبار اغتشاشات اخیر افزود: سردمداری آشوبهای خیابانی توسط عوامل اجاره ای استکبار  و چهره های سرشناس هنری، ورزشی وسیاسی نیت واقعی عاملان وحامیان آن را آشکار ساخته است.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: اعتراض به رویه های قانونی در کشور حق طبیعی مردم است ولی غائله آفرینی و اغتشاش و آسیب رسانی به جان واموال مردم به ایجاد ناامنی اجتماعی و بروز خسارت‌های فراوان اقتصادی، فرهنگی و سیاسی منجر می شود.

کریمی فیروزجایی با اشاره به مشکلات ناشی از توقف طرح‌های توسعه ملی در اثر تحرکات آشوب طلبانه خاطر نشان کرد: دولت‌های خارجی و گروههای تجزیه طلب همراه با رسانه های وابسته از سرعت پیشرفت کشور به خشم آمده اند.

این مسئول پارلمانی گفت: مجلس شورای اسلامی همواره از بیان نقدهای سازنده اجتماعی در بستر قانون حمایت می کند و رفتارهای خارج از آن را برنمی تابد.

عضو مجمع نمایندگان مازندران ورود ناهمگون سلبریتی ها و چهره های سرشناس به اعتراضات اخیر را واقعه ای تلخ برشمرد و افزود: در هیچ نظام سیاسی در جهان اینگونه حرکات پذیرفتنی نیست و این افراد باید پاسخگوی اعمال خود در حمایت از آشوبها باشند.

نماینده مردم بابل در مجلس آشوب‌های اخیر خیابانی را هدایت شده و سازمان یافته دانست وافزود: مردم غیور و با اراده کشور با شرکت گسترده در راهپیمایی و حمایت از نظام اسلامی و پلیس مقتدر کشور نقشه شوم استکبار و دنباله های آن را در توطئه اخیر خنثی کردند.

وی حضور مردم را عمق استراتژیک نظام اسلامی برشمرد و افزود: قدرت و حضور حماسی مردم در صحنه های دفاع از انقلاب باطل السحر توطئه های دشمنان است.

عضو هیأت رئیسه مجلس یازدهم تصریح کرد: بررسی شفاف و قانونمند مرگ شهروند ایرانی عزم واراده انقلابی مسئولان است و هیچ شبهه ای در این زمینه وجود ندارد.

انتهای پیام/۳۱۴۱/ع

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول