اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

پرواز ۴۵ پهپاد در اراضی کشاورزی مازندران

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: امسال با توجه به اینکه سال دانش بنیان نامگذاری شده است باید از تکنولوژی‌های نوین استفاده کنیم و برای نمونه بیش از ۴۵ پهپاد را در اراضی کشاورزی به پرواز درآوردیم.

پرواز ۴۵ پهپاد در اراضی کشاورزی مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، حسن عنایتی عصر امروز در جلسه مجمع عمومی صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی مازندران گفت: تشکل‌های کشاورزی بازوان جهاد کشاورزی در انجام وظایف و تحقق سیاست‌ها هستند.

وی ادامه داد: استمرار تولید با فعالیت و حضور پررنگ تشکل‌های کشاورزی تضمین می‌شود و بخش کشاورزی نیازمند همکاری اتحادیه‌ها و تشکل‌های کشاورزی است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران افزود: شرایط سختی را پشت سر گذاشتیم و شرایط سختی هم پیش رو داریم چراکه دنیا درگیر جنگ غذا شده است و حفظ امنیت غذایی برعهده جهاد کشاورزی است.

وی بیان کرد: همه نگاه‌ها به جهاد کشاورزی دوخته شده و انتظارات از کشاورزی مازندران بسیار بالاست چراکه این استان قلب تپنده و سرآمد تولید محصولات کشاورزی کشور است.

عنایتی گفت: سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی با کمک صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی امکانپذیر است و این صندوق امید کشاورزی استان است.

وی با  بیان اینکه خدمات رسانی آسان با کمترین بروکراسی اداری از مهمترین وظایف صندوق است تا سرعت عمل در پرداخت تسهیلات داشته باشد و تشکل‌ها از خدمات بی منت آن برخوردار شوند، گفت: شفافیت در امور صندوق باید در دستور کار قرار گیرد و همه فعالیت‌های صندوق شفاف و واضح باشد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران با اشاره به اینکه تقویت صندوق از برنامه‌های محوری است تا بتواند خدمات‌دهی بهتری به بخش کشاورزی داشته باشد، ادامه داد: صندوق باید چتر حمایتی برای تولیدکنندگان استان باشد تا همه بهره‌برداران استان از خدمات آن بهره‌مند شوند.

عنایتی بیان کرد: امسال با توجه به اینکه سال دانش بنیان نامگذاری شده است باید از تکنولوژی‌های نوین استفاده کنیم و برای نمونه بیش از ۴۵ پهپاد را در اراضی کشاورزی به پرواز درآوردیم.

انتهای پیام/۸۶۰۳۵/ع

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول