اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

اصلاح شیوه پرداخت یارانه‌ها، گام مهم دولت در مقابله با رانت و فساد بود

نماینده ولی فقیه در استان مازندران با اشاره به اقدام دولت در اجرای اصلاح شیوه پرداخت یارانه‌ها افزود: همه دشمنان تلاش دارند که اینگونه القا کنند که این طرح مشکلاتی را در کشور ایجاد می‌کند،در صورتی که اجرای این طرح گام مهم برای شکوفایی اقتصادی در جهت مقابله با رانت و فساد است.

اصلاح شیوه پرداخت یارانه‌ها، گام مهم دولت در مقابله با رانت و فساد بود

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، آیت‌الله محمدباقر محمدی‌ لائینی خطیب جمعه ساری در خطبه‌های این هفته نمازجمعه مرکز استان اظهار کرد: ماموریت انسان اطاعت از خداست و باید به نسبت به همدیگر مهربان باشیم، ما باید همدیگر به اطاعت از خدای بزرگ دعوت کنیم و زمینه تقویت بنیه دینی در جامعه فراهم شود.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران با اعلام اینکه انسان در دنیا باید تقوا داشته باشد، گفت: بهشت جای انسان‌های با تقوا است و همه باید همدیگر را به تقوا دعوت کنیم.

وی با اشاره به در پیش بودن شهادت امام جعفر صادق (ع) طی هفته آینده، افزود: این موضوع مورد توجه تالارها و اماکن برگزاری جشن قرار بگیرد که خدای نکرده در این روز به صورت ناخواسته حرمت‌شکنی نشود.

محمدی‌لائینی نسبت به گسترش برخی قلیان‌سراها در استان هشدار دارد و گفت: انتظار است که خود جوانان نسبت به این مسئله که مهم‌تر از همه تهدید سلامت است توجه کنند.

وی با اشاره به در پیش بودن جشن سالروز آزادی خرمشهر، افزود: همانطور که امام راحل فرمودند این شهر را خدا آزاد کرده، تاثیر معنویت در آزادسازی خرمشهر بسیار اثر گذار بوده و این روند در دوران دفاع مقدس ادامه پیدا کرده است.

نماینده ولی فقیه در مازندران در ادامه در ارتباط با اهمیت اهدا عضو، گفت: یکی از بهترین خدمت‌ها اهدا اعضای بدن فردی است که به تشخیص پزشکی دچار مرگ مغزی شده است و یک فرد در معرض فوت جان چندین نفر را نجات دهد.

وی در ارتباط با روز جمعیت، افزود: کشور ما بعد از دهه ۶۰ بیشترین جمعیت جوان را داشت اما با برخی از سیاست‌های نادرست دشمنان اسلام جمعیت جوان کشور کاهش پیدا کرده است.

محمدی‌لائینی با اشاره به برخی دسیسه‌های دشمن و گرفتار کردن جوانان به چالش‌های اجتماعی با هدف تخریب بنیان خانواده، گفت: هدف دشمن جلوگیری از تشکیل خانواده است،جوانی که باید در ۲۲ سالگی ازدواج کند به دلیل تبلیغات نادرست از تشکیل خانواده جدید در کشور جلوگیری کند، دیگر هدف دشمن تشکیل خانواده کم جمعیت است.

وی اضافه کرد: اگر سیاست‌های دشمن در حوزه خانواده تاثیر بگذارد در آینده از نظر جمعیتی کشور دچار چالش می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران، ادامه داد: کشور بدون جمعیت برای حفظ و حراست و تامین امنیت خودش دچار مشکل می‌شود.

وی یادآور شد: سیاست‌های نادرست خانواده از دهه ۶۰  کشور را دچار چالش کرده، قوه قضائیه و دستگاه قضای عناصر و عواملی که این سیاست نادرست را در حوزه بهداشت و درمان را عملیاتی کرده و در زمین دشمن بازی کردند، برخورد کند.

محمدی‌لائینی ادامه داد: کسانی که این سیاست را در کشور اعمال کردند باید تحت بازخواست قضایی قرار بگیرند.

وی با اعلام اینکه دشمنان ما یک هجمه شناختی را علیه کشور ما در دستور کار دارند،  بیان کرد: دشمنان بنا دارند به مردم اینگونه تبیین شود که نظام جمهوری اسلامی ناکارآمد است، مردم به این موضوع توجه کنند که اگر مشکل اقتصادی در کشور وجود دارد از ناحیه خودشان است.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران با اشاره به اقدام دولت در اجرای اصلاح شیوه پرداخت یارانه‌ها افزود: همه دشمنان تلاش دارند که اینگونه القا کنند که این طرح مشکلاتی را در کشور ایجاد می‌کند،در صورتی که اجرای این طرح گام مهم برای شکوفایی اقتصادی در جهت مقابله با رانت و فساد است.

وی اضافه کرد: همه تبلیغات دشمن این است که به مردم ما القا کند که کلید ارتباط توسعه در کشور در گرو توسعه ارتباط با غرب است.

محمدی‌لائینی ادامه داد: این کشور ۶ دهه قبل از انقلاب تحت سلطه غرب بوده است واقعا بررسی شود که ما آیا واقعا کشور ما در آن ایام توسعه یافته بوده است؟ بسیاری از زیرساخت‌های کشور بعد از انقلاب ایجاد شده است.

وی اضافه کرد: بسیاری از امکانات اساسی و نیاز واقعی کشور بعد از انقلاب ایجاد شده است،دشمن تلاش دارد با برجام‌های یک و دو سه زمینه تسلط غربی‌ها را در کشور فراهم کند.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران با اشاره به حدیثی از امام صادق (ع) که توصیه کرده مسلمانان با شر ارتباط نداشته باشند، افزود: آمریکا، رژیم اشغالگر قدس و انگلیس شر هستند،کارنامه دولت‌های استعمارگر نسبت به کشورهای متخلف بررسی کنید که چه جنایت‌های را مرتکب شدند.

وی در پایان گفت: امام صادق(ع) تاکید دارند که خوشبختی انسانی در دوری جستن از شر است و کشورهای غربی شر هستند.

انتهای پیام/۸۶۰۰۴/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول