اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

پشت میزنشینی برای مدیر انقلابی معنا ندارد/ فرماندار نکا برای کاهش بیکاری شهرستان تلاش کند

استاندار مازندران در مراسم معارفه فرماندار نکا گفت: مدیر انقلابی در بطن مردم است و پشت میزنشینی ندارد و ما از نیروی جوان و انقلابی به عنوان فرماندار نکا انتظار داریم که برای رشد و توسعه شهرستان و کاهش بیکاری تلاش کرده و با استفاده از توان نیروهای انقلابی برای مردم کار کند.

پشت میزنشینی برای مدیر انقلابی معنا ندارد/ فرماندار نکا برای کاهش بیکاری شهرستان تلاش کند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان نکا، سیدمحمود حسینی‌پور، امروز پنج‌شنبه در آیین تکریم و معارفه فرماندار شهرستان نکا در شرق مازندران اظهار کرد: تحول یکی از اساسی‌ترین شعارهای دولت انقلابی و مردمی است که باید سرلوحه کار مدیران ما قرار گیرد و باید در این راستا با همه توان وارد عمل شد و برای مردم جهادی کرد.

وی گفت: نگاه جهادی و مرد میدان بودن برای ما مهم است و تفکر جهادی و نگاه انقلابی و علمی فرماندار جدید نکا به عنوان یکی از رویش‌های انقلاب اسلامی می‌تواند شهرستان نکا را به موفقیت‌ها و موقعیت‌های خوب نزدیک کند.

استاندار مازندران با تاکید بر نگاه به مردم و ایجاد توسعه در شهرستان افزود: توقع ما از مدیر جهادی در میدان بودن است و اینکه با استفاده از توان نیروهای جوان و تشکیل اتاق فکر از ظرفیت‌های مختلف جوان و افراد دارای فکر استفاده شود.

حسینی‌پور گفت: تحول یعنی مردم روستاها و بخش هزارجریب نکا هم که از فقر مطلق رنج می‌برند از این وضعیت رها شده و تحول برای همه مناطق به صورت یکسان ایجاد شود.

وی با اعلام اینکه مازندران با توجه به ظرفیت‌های مختلف خود مورد توجه جدی کشورهای منطقه است، خاطر نشان کرد: با توجه به استراتژی اصلی دولت، نگاه ما باید به توسعه روابط تجاری و اقتصادی با کشورهای اوراسیا باشد  و همه شهرستان‌های استان در این بخش فعال شوند.

استاندار مازندران همچنین با اعلام اینکه باید با توسعه اقتصاد و اشتغال در تولید ثروت مردم نقش‌آفرین باشیم، اظهار کرد: با توجه به بالا بودن نرخ بیکاری در شهرستان نکا تلاش شود که از نیروهای بومی در صنایع به کارگیری شود و از همه امکانات در این بخش به‌کارگیری شود.

استاندار مازندران گفت: توسعه اقتصادی مساله مهم برای شهرستان نکا با توجه به موقعیت مناسب سرزمینی و اقتصادی و صنعتی است و طرح آمایش اقتصادی در نکا با هدف توسعه اقتصاد و اشتغال اجرایی شود.

وی افزود: مدیر انقلابی در بطن مردم است و پشت میزنشینی ندارد و ما از نیروی جوان و انقلابی به عنوان فرماندار نکا انتظار داریم که برای رشد و توسعه شهرستان و کاهش بیکاری تلاش کرده و با استفاده از توان نیروهای انقلابی برای مردم کار کند.

استاندار مازندران گفت: باید به دنبال تحول اساسی و بزرگ در نکا باشیم و برای توسعه همه جانبه گام برداریم و مردم با مطالبه‌گری از مدیریت جدید سعی کنند در توسعه شهرستان خود نقش‌آفرینی کنند و ما به عنوان مدیر باید همواره در صحنه باشیم تا موفقیت همه جانبه ایجاد شود.

فرماندار جدید نکا هم در سخنانی افزود: استفاده از همه ظرفیت‌های شهرستان و سیاست‌های دولت نصب‌العین است و باید با استفاده از توان همه جانبه برای تشکیل دولت اسلامی و تمدن نوین  اسلامی که با حرکت جهادی تلاش شود.

بابایی گفت: خدمات صادقانه برای ملتی که برای انقلاب کم نگذاشتند، مهمترین وظیفه ماست و باید در این راستا با همه توان حرکت و کمک کنیم.

در این مراسم با قدردانی از خدمات چهار ساله عبدالجواد توحیدی مقدم به عنوان فرماندار سابق نکا، عبدالرضا بابایی به عنوان فرماندار جدید شهرستان نکا معارفه شد.

انتهای پیام/۸۶۰۰۲/ج/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول