اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

انتصاب فرماندار بومی پس از ۱۰ سال برای بابلسری‌ها

مجتبی قلی‌پور باقری جایگزین اسماعیل حسن‌زاده در فرمانداری بابلسر شد تا بابلسری‌ها پس از ۱۰ سال فرماندار بومی داشته باشند.

انتصاب فرماندار بومی پس از ۱۰ سال برای بابلسری‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، تغییرات فرمانداری‌ها همچنان ادامه دارد و اکنون به فرمانداری‌های بابلسر و فریدونکنار رسید.

مجتبی قلی‌پور باقری جایگزین اسماعیل حسن‌زاده در فرمانداری بابلسر شد تا بابلسری‌ها پس از بیش از ۱۰ سال فرماندار بومی داشته باشند.

باقری اهل دهستان باقرتنگه شهرستان بابلسر است که دانشجوی دکترای علوم سیاسی بوده و سوابقی چون مدیر حراست ادارت کل ورزش و جوانان استان های کردستان و مازندران و مشاور و مدیر حراست شرکت آب منطقه‌ای مازندران، رئیس تخلفات پرسنلی شهرداری تهران بزرگ، مدیر درآمد، مشترکین و سرمایه گذاری شرکت آب منطقه ای استان، دبیرکارگروه مقابله با سیل استان، رئیس شعبه ۱۸ حل اختلاف شهرستان ساری و فعال فرهنگی ( قرآنی ) و ورزشی و سایر را در کارنامه دارد.

امروز مجتبی قلی‌پور باقری به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان بابلسر منصوب و طی آئینی با حضور مقام عالی دولت در مازندران، امام جمعه بابلسر، مشاور و دستیار ویژه استاندار، مشاور استاندار در امور روحانیت، مشاور استاندار در امور ایثارگران و اعضاء شورای اداری این شهرستان معارفه شد. ‎

فرمانداران در میدان باشند

سیدمحمود حسینی‌پور در آیین تکریم و معارفه فرماندار بابلسر با بیان اینکه فرمانداران باید در خدمت مردم باشند، گفت: فرمانداران به عنوان نمایندگان دولت به جای پشت‌میز نشینی باید در میدان باشند و همیشه باید درهای اتاق مدیران به روی مردم باز باشد. ‎

وی افزود: فرمانداران به عنوان نمایندگان دولت به جای پشت‌میز نشینی باید در میدان باشند و همیشه باید درهای اتاق مدیران به روی مردم باز باشد.

استاندار مازندران افزود: مردم باید احساس کنند مسؤولان از خودشان هستند و در این شرایط اگر ناملایماتی هم باشد مردم از ما می پذیرند چون قبول کردند ما از خودشان هستیم.

حسینی‌پور تاکید کرد: تغییرات ایجاد شده در فرمانداری ها باید از سوی مردم احساس شود و این تغییرات در راستای تغییر وضعیت معیشتی مردم باشد.

وی شهرستان بابلسر را از مهم‌ترین مقاصد گردشگران استان توصیف و بر تقویت گردشگری در این شهرستان تاکید کرد و افزود: باید برای تقویت این حوزه از ظرفیت نخبگان با برپایی اتاق فکرهای عملیاتی و میدانی استفاده شود.

استاندار مازندران با بیان اینکه بابلسر باید به نماد گردشگری استان تبدیل شود، گفت: در راستای این امر حتی می توان از ظرفیت روستاهای منطقه نیز استفاده کرد و از طریق گردشگری روستایی درآمد مردم محلی را افزایش داد.

حسینی‌پور همچنین به آزادسازی سواحل اشاره کرد و گفت: زمانی دغدغه ما آزادسازی سواحل بود ولی در حال حاضر مدیریت سواحل آزاد شده به اولویت تبدیل شده است و نباید این سواحل سبب ولنگاری شود. سواحل آزاد شده باید با فرهنگ اسلامی نمادسازی شود تا همه خانواده ها از آن استفاده کنند.

وی تاکید کرد: هدف از توسعه گردشگری نباید صرفا افزایش گردشگر باشد بلکه باید معرفی جاذبه های فرهنگی و هنری محلی و بومی باشد و ما باید از این فرصت برای معرفی هویت خود استفاده کنیم.

حسینی پور همچنین به رتبه بالای بابلسر در تولیدات باغی و کشاورزی نیز اشاره کرد و گفت: عملکرد ما در صنایع تبدیلی ضعیف بوده است و باید به سمتی گام برداریم که کشاورزی در استان ما صنعتی شود.

وی در پایان با اشاره به اینکه مازندران ۱۲ درصد سهم غذایی کشور را در اختیار دارد، تاکید کرد: کشاورزی در مازندران باید تحول اساسی پیدا کند و ما باید بتوانیم با استفاده از ظرفیت کشاورزی بازار اوراسیا را به دست آوریم.

در این مراسم همچنین با حضور استاندار و اهداء لوح سپاس از تلاش‌های اسماعیل حسن‌زاده در دوره مسؤولیت‌اش به عنوان فرماندار این شهرستان قدردانی شد.

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول