اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

برپایی بازار نوروزی در بابل از نیمه دوم اسفندماه

سرپرست شهرداری بابل از برگزاری بازار نوروزی در این شهرستان خبر داد و گفت: در نیمه‌دوم اسفندماه امسال بازار شب عید در فضای باز دایر می‌شود.

برپایی بازار نوروزی در بابل از نیمه دوم اسفندماه

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان بابل، محمدقاسم دابوئیان سرپرست شهرداری بابل از برگزاری بازار نوروزی خبر داد و اظهار کرد: در نیمه‌دوم اسفندماه امسال بازار شب عید در فضای باز دایر می‌شود.

وی گفت: به‌دلیل تقاضای بسیار زیاد شهروندان و دست‌فروشان، برگزاری بازارچه سیار شب عید همچون سال‌های گذشته در دستور کار شهرداری و شورای اسلامی شهر قرار گرفت.

سرپرست شهرداری بابل افزود: این موضوع در تاریخ یکم اسفندماه طی نامه‌ای از سوی شهرداری بابل به شورای اسلامی شهر ارسال شد که با تصویب آن از جانب ریاست و اعضای شورا و برابر با مصوبه ستاد مبارزه با کرونای شهرستان، مقرر شد برگزاری این بازارچه در نیمه دوم اسفندماه انجام شود.

دابوئیان بیان کرد: مکان برپایی بازارچه شب عید امسال در انتهای بلوار ساحلی و در حاشیه بابل‌رود به سمت شهر امیرکلا خواهد بود.


وی یادآور شد: زمان برگزاری بازار نوروزی از تاریخ ۱۵ اسفندماه تا دقایقی قبل از تحویل سال نو خواهد بود.

سرپرست شهرداری بابل تصریح کرد: تمامی دست‌فروشانی که در سطح شهر مستقر هستند باید به دلیل برگزاری این بازارچه، فعالیت خود را در این ایام متوقف کرده و تنها در این مکان فعالیت کنند.

دابوئیان در پایان گفت: متقاضیان و دست‌فروشان برای ثبت‌نام می‌توانند همه روزه از ساعت ۹ تا ۱۳ با به همراه داشتن کارت ملی به آدرس بلوار امام رضا(ع)، انتهای ترمینال شرق بابل، واحد گشت سپند شهرداری بابل مراجعه کنند.

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول