اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

مسؤول جدید بسیج رسانه شهرستان آمل معرفی شد

آئین تودیع و معارفه مسؤول بسیج رسانه شهرستان آمل با معرفی میلاد عظیمی فعال رسانه‌ای و خبری به عنوان مسؤول جدید برگزار شد.

مسؤول جدید بسیج رسانه شهرستان آمل معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان آمل، آئین تودیع و معارفه مسؤول بسیج رسانه این شهرستان دوشنبه شب با حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه در سالن همایش‌های سپاه ناحیه آمل برگزار شد.

در این مراسم میلاد عظیمی فعال رسانه‌ای و خبری طی حکمی از سوی سرتیپ‌دوم پاسدار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلای استان مازندران به عنوان مسؤول جدید بسیج رسانه منصوب شده و از زحمات علی نیکزاد قدردانی شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آمل در این مراسم با اشاره به اینکه رسانه امروزه از بازوان پرتوان برای ارتباط بین مردم و مسؤولان است، اظهار کرد: در عصری قرار داریم که استکبار جهانی با به خدمت گرفتن همه توان خود علیه کشورمان بمباران خبری دارند و رسانه‌های خدمتگزار و انقلابی با تلاش شبانه‌روزی اقتدار، امنیت و قدرت کشورمان را به نمایش درآورده و همانند گذشته تمام توطئه‌های آنها را نقش بر آب می‌کنند.

جابر عسگری با اعلام اینکه بسیج‌رسانه مکانی برای هم‌اندیشی همه افکار است، با اشاره به اخلاق‌مداری بسیجی، افزود: رسانه‌های اثرگذار بدون هیچ جناح‌بندی به فکر کشور و توسعه آن هستند و مشکلات و معضلات را با نگاه کارگشایی و رفع گره از مردم انتشار می‌دهند.

وی با اشاره به تاریخ اسلام و وجود فتنه‌های فراوان از سوی معاویه، بیان کرد: در آن زمان چنان فضای فتنه ایجاد شده که حق مشخص نبود و این فضا در کشورمان نیز در سال ۱۳۸۸ مشاهده شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آمل با اعلام نقش بارز رسانه در اجرای اهداف بیانیه گام دوم و بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی، ادامه داد: رسانه در پیشبرد اهداف انقلاب هم نقش سازنده و کارساز دارد و اصحاب رسانه فضایی را برای مردم ترسیم می‌کنند که با بررسی حقانیت مسائل، مطالبات مردم پیگیری شود.

این مسؤول با اعلام اینکه امنیت، اقتدار، ابهت، پیشرفت روزافزون و ترقی در بخش‌های مختلف فرهنگی، سیاسی، دفاعی، پزشکی، علم نانو و پزشکی در کشورمان را مدیون خون شهدا و ایثارگری رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس هستیم، افزود: با توجه به بیانات رهبر انقلاب بر نهضت تبیین و روشنگری مردم در فضای مجازی و سایبری، باید امید و امیدبخشی در جامعه با فعالیت رسانه‌ها ترویج شود زیرا با رجوع به بیانات مقام معظم رهبری امید و اقتدار را مشاهده می‌کنیم و هیچ سراغی از یأس و ناامیدی نیست.

عسگری با اشاره به نقش آزاداندیشی و رعایت احترام به دیگران، متذکر شد: با اطلاع‌رسانی دقیق پیشرفت چشمگیر کشور در علوم نانو، پزشکی و هسته‌ای باید روح امید بیش از پیش در جامعه دمیده شود.

وی با اعلام اینکه جایگاه، سمت و مسؤولیت میراث پدری هیچ مسؤول نیست، یادآور شد: رسانه‌ها با فعالیت انقلابی می‌توانند در پیشبرد اهداف نظام جمهوری اسلامی نقش مهم داشته باشند و گام‌های بزرگ بردارند.

مسؤول جدید بسیج رسانه شهرستان آمل در این مراسم اظهار کرد: رسانه تعریف گسترده و فراگیر دارد و بسیج رسانه با فعالیت انقلابی و شایسته در راستای منویات رهبر انقلاب گام برمی‌دارد.

میلاد عظیمی تصریح کرد: باید با کار شبانه‌روزی، تعامل، همدلی و وحدت، تمام توان خود را برای خدمت در این عرصه به کار بست و در این مسیر دست همه خبرنگاران شهرستان آمل را به گرمی می‌فشارم.

وی گفت: اصحاب رسانه شهرستان آمل در استان مازندران سرآمد هستند و از همه پیشکسوتان خبری، خبرنگاران و اصحاب رسانه برای ارائه نظرات، پیشنهادات و راهکارهای‌شان دعوت می‌کنم.

انتهای پیام/۸۶۰۱۲/غ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول