اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

رسانه ملی در مازندران خود را موظف به رساندن صدای مردم به مسؤولان می‌داند/ آماده همکاری با استاندار جدید هستیم

مدیرکل صدا و سیمای مازندران با بیان اینکه رساندن صدای مردم به مسؤولان و نیز انعکاس پیام‌های مسؤولان به آحاد مردم از وظایف رسانه ملی در استان است، گفت: همکاری با استاندار جدید مازندران، قطعه بزرگی از اعلام همدلی ما با دولت سیزدهم است.

رسانه ملی در مازندران خود را موظف به رساندن صدای مردم به مسؤولان می‌داند/ آماده همکاری با استاندار جدید هستیم

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، هادی ابراهیمی صبح امروز در جمع خبرنگاران با تبریک هفته بسیج و تقدیر از شهدا و حماسه‌سازان بسیجی با بیان اینکه رسانه استانی در سیاست‌گذاری‌های  جاری خود، اصل را بر رساتر کردن صدای مردم در تمامی برنامه‌های خبری، تولیدی و مستندها دانست و اظهار کرد: ناگویا و ناشنوا نگهداشتن رسانه استانی، انتظاری عبث است و ما به‌عنوان اندام ثانوی جامعه، خود را موظف به رساندن صدای مردم به مسؤولان و نیز انعکاس پیام‌های مسؤولان به آحاد مردم می‌دانیم.

وی گفت: استان‌ها از جمله استان مازندران مسائل خاص خود را دارند و ما نباید در ایفای رسالت رسانه استانی، تأخیر داشته باشیم.

مدیرکل صدا و سیمای مازندران در پاسخ به چگونگی تعامل رسانه استانی با استاندار جدید مازندران، افزود: تکلیف و تدبیر ما روشن است، همکاری با استاندار جدید مازندران، قطعه بزرگی از اعلام همدلی ما با دولت سیزدهم است.

این مسؤول یادآور شد: سهم مازندران در برخورداری از استاندار، سهم ارزشمندی بوده و ما مدیری را در کرسی ارشد مدیریت استان می‌بینیم که در سواد و تجربه ملی، در نفوذ و آگاهی از لایه‌های سلسله مراتب، در برنامه‌ریزی و نظارت و کلا” در تحقق مطالبات مردم و فرهیختگان، دست بلند و یدطولایی دارد و برداشت رسانه‌ای ما این است که با توجه به انگیزه‌های خدمتی ایشان، به‌جز روشنگری، تسهیل ارتباطات، انعکاس مطالبات، حلاجی کارشناسانه مباحثات، تعدیل انتظارات و تنظیم قولها و اظهارات، رسالت دیگری نداریم.

ابراهیمی با تاکید بر اینکه حق نداریم مقابل مردم و نیز مقابل دولت قرار بگیریم، خاطرنشان کرد: وظیفه ما کمک به شفافیت و صراحت‌های کلامی و غیرکلامی، به منظور اطلاع‌رسانی و آگاهی‌افزایی طرفینی دولت و مردم  است.

وی با اعلام اینکه تحت هیچ عنوان، خودسانسوری نداریم و همانطور که در قضیه هک شدن پمپ بنزین‌ها نشان دادیم، اضافه کرد: به قول رئیس رسانه ملی، رسالت رسانه، رساندن است نه بازداشتن و ما همین سیاست را به بهترین نجو در استان عملیاتی خواهیم کرد.

مدیرکل صدا و سیمای مازندران اظهار کرد: مازندران، مشکلات خاص خود را دارد و در رأس همه، استتار این محرومیت‌ها، در پشت برگ‌های سبز درختان جنگل و شاید هم در نوازش سواحل توسط دریا است و ما با آمار و بحث‌های کارشناسی، عملیات شفاف‌سازی این مشکلات را اجرایی خواهیم کرد.

این مسؤول ادامه داد: البته به کمک کارشناسان زبده، در کنار طرح هر مشکل و مطالبه، راه‌حل‌های چکش‌کاری شده را نیز ارائه خواهیم کرد.

ابراهیمی بیان کرد: روحیه جهادی و تفکر بسیجی استاندار جدید را به فال نیک گرفته و با تمام توان به استاندار جدید کمک خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه باید بپذیریم که غول گرانی‌ها و تورم، در کنار بیکاری‌ها و کم درآمدی‌ها، معیشت مردم را تنگ کرده و مشکل معیشتی بسیار جدی است، اظهار کرد:  بسیاری از مشکلات جامعه، مانند کاهش ازدواج‌ها، افزایش طلاق‌ها، گسترش جرائم و بزه‌ها، اعتیاد، قاچاق، فساد، اختلاس و ارتشاء، سرقت‌ها، کلاهبرداری‌ها و سایر ریشه در همین عدم توازن‌ها بین درآمدها و هزینه‌ها دارد.

مدیرکل صدا و سیمای مازندران با بیان اینکه رسانه استانی ظرفیت‌های زیادی در انعکاس مشکلات و نیز گزارش تحقق مطالبات مردم را دارد، افزود: ما بنا داریم همه این ظرفیت‌ها را در اختیار مردم و مسؤولان استانی بگذاریم.

این مسؤول در پایان گفت: در گذشته موفق شدیم سطح بالایی از اعتماد عمومی را به خود اختصاص دهیم و قطعا این سرمایه را حفظ خواهیم کرد، اما تدبیر ما کمک به پاسخگو کردن مدیران استانی در ذیل روحیه بسیجی و جهادی است.

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول