اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

شناسایی و معرفی ۲۵۰۰ دانش آموز به مراکز مشاوره

مدیرکل آموزش و پرورش استان مازندران گفت: دو هزار و ۵۰۰ دانش آموز آسیب‌پذیر و در معرض خطر شناسایی و به مراکز مشاوره معرفی شدند.

شناسایی و معرفی ۲۵۰۰ دانش آموز به مراکز مشاوره

به گزارش خبرگزاری فارس از فریدونکنار ، علیرضا سعدی‌پور  بعد از ظهر امروز در حاشیه آیین زنگ مبارزه با موادمخدر در دبیرستان دخترانه شاهد الغدیر شهرستان فریدونکنار  در جمع خبرنگاران اظهار کرد: همزمان با هفته مبارزه با مواد مخدر در آموزش و پرورش هم طرح‌های خوبی برنامه‌ریزی شده که در روزهای آینده اجرایی می‌شوند.

وی با بیان اینکه "طرح یاریگران زندگی" سال گذشته در هزار و ۲۰۷ مدرسه اجرا شد، افزود: این طرح امسال در ۲هزار ۵۰۰ مدرسه اجرا شده که با توانمندسازی دانش‌آموزان و معلمان با برگزاری کارگاه‌های آموزشی و مهارت‌افزایی همراه بوده است.

 مدیرکل آموزش و پرورش استان مازندران آموزش مهارت نه گفتن به دانش‌آموزان را از اولویت‌های اداره کل آموزش و پرورش مازندران در سراسر مدارس استان برشمرد، تصریح کرد: طرح نماد نیز با محوریت جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی در ۱۵۱ مدرسه اجرا شده است.

این مسؤول از اجرای پایلوت طرح نماد در شهرستان‌های ساری و نکا خبر داد، گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده این طرح در تمام مدارس مناطق ۳۳ گانه استان اجرایی می‌شود.
سعدی‌پور با بیان اینکه دو هزار و ۵۰۰ دانش آموز در معرض خطر و یا آسیب‌پذیر نیز شناسایی و به مراکز مشاوره معرفی شدند، اضافه کرد: ۱۴ دستگاه اجرایی برای تحقق اهداف ترسیم شده در راستای جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی و مبارزه با مواد مخدر با آموزش و پرورش همکاری می کنند.

وی همچنین در پایان ضمن بازدید از غرفه‌های دانش آموزی با محوریت سلامت اجتماعی، گفت: همچنین خط ملی طرح نماد با شماره ۱۵۷۰ در مازندران راه‌اندازی شده و پاسخگوی نیاز دانش آموزان، اولیا و معلمان است.

انتهای پیام/۸۶۰۵۱/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول