اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

تخریب سازه‌های حاشیه میدان تاکام ساری برای حل گره ترافیکی

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مرکز مازندران با اشاره به تخریب سازه‌های حاشیه میدان تاکام ساری، گفت: این مهم در زمینه جلوگیری از بروز گره ترافیکی بوده است.

تخریب سازه‌های حاشیه میدان تاکام ساری برای حل گره ترافیکی

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، تخریب سازه‌های اطراف میدان تاکام ساری خبری بود که امروز منتشر شد که در ارتباط با جزئیات آن علی صادقی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مرکز مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: در ارتباط با تخریب صورت گرفته در محدوده تاکام ساری، چندین بار تذکر به کسبه داده شد.

وی افزود: متاسفانه برخی کسبه به حریم راه تجاوز کردند که موجب ترافیک شده و در این زمینه چندین بار تذکر و هشدار مبنی بر عقب‌نشینی داده شده بود.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مرکز مازندران تصریح کرد: باتوجه به بی‌توجهی به تذکرها این موضوع از طریق مراجع قضایی پیگیری و منجر به صدور حکم شد.

صادقی با هشدار پرهیز از تجاوز به حریم راه، خاطرنشان کرد: لازم است هشدارها جدی گرفته شود؛ این مهم در زمینه پیشگیری از بروز گره ترافیکی که پایان هفته‌ها و ایام تعطیل شاهد آن هستیم، بوده است.

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/غ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول