اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

اجرای همزمان پروژه‌های جانبی مرتبط با نیروگاه زباله‌سوز ساری

علیرضا سعیدی سرپرست معاونت حمل و نقل و امور زیر بنایی شهرداری ساری با اشاره به روند عملیات پروژه نیروگاه زباله سوز گفت: پروژه زباله‌سوز ساری در بخش ابنیه ۷۰ درصد و در بخش تجهیزات، ۸۴.۶ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

اجرای همزمان پروژه‌های جانبی مرتبط با نیروگاه زباله‌سوز ساری

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری ساری، علیرضا سعیدی سرپرست معاونت حمل و نقل و امور زیربنایی شهرداری درباره وضعیت پروژه نیروگاه زباله‌سوز اظهار کرد: پروژه زباله‌سوز ساری در بخش ابنیه ۷۰ درصد  و در بخش تجهیزات، ۸۴.۶ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی با بیان اینکه عملیات اجرایی پروژه نیروگاه زباله‌سوز ساری در سال ۹۱ شروع به کار کرد و به دلیل لزوم تحکیم بستر و اخذ مجوزهای زیست محیطی، دچار وقفه طولانی‌ مدت شد، افزود: در سال ۹۴ با تنظیم الحاقیه به قرارداد اول و بروزرسانی برآورد هزینه‌ها، نسبت به انتخاب و به کارگیری پیمانکار جدید اقدام کردیم.

 سرپرست معاونت حمل و نقل و امور زیربنایی شهرداری ساری با اشاره به مشکلات قراردادی پیش آمده در سال گذشته، گفت: با درخواست شهرداری و حمایت همه جانبه مدیران عالی استان و نیروهای نظارتی، علل تاخیر پروژه واکاوی، نحوه ادامه همکاری با سرمایه‌گذار شریک، تعیین تکلیف و با حضور جواد طالبی شهردار ساری گره از تمدید قرارداد پروژه پس از گذشت هشت ماه باز شد.

سعیدی ادامه داد: به دلیل نارضایتی کارفرما از عملکرد پیمانکار جزء بخش سازه‌ای با دستور شهردار مراتب خاتمه پیمان به پیمانکار جزء ابنیه ابلاغ شد و در حال حاضر انتخاب و به کارگیری پیمانکار جدید ذیصلاح در حال پیگیری است.

وی با بیان اینکه در کنار پروژه نیروگاه زباله‌سوز، پروژه‌های جانبی دیگری هم در دست اجرا داریم، گفت: احداث راه مستقل برای عبور ماشین‌آلات حمل زباله، احداث تصفیه‌خانه شیرابه، ساخت مخازن آب موردنیاز در پروژه، پایش آنلاین آلاینده‌های زیست محیطی تحت نظارت سازمان حفاظت از محیط زیست و تامین خطوط انتقال آب آشامیدنی، شبکه‌های انتقال و پست‌های توزیع برق و تامین گاز اختصاصی برای مجموعه به صورت همزمان در حال پیگیری در بخش‌های طراحی، اخذ مجوز و تامین اعتبارات عمرانی است.

انتهای پیام/۸۶۰۴۱/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول