اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

پایان انسداد کندوان تا ساعت ۱۷ امروز/ افزایش احتمال سقوط سنگ در مازندران

سرپرست پلیس راه مازندران با هشدار افزایش احتمال سقوط سنگ در ارتفاعات استان، گفت: محور کندوان تا ساعت ۱۷ امروز مسدود است.

پایان انسداد کندوان تا ساعت ۱۷ امروز/ افزایش احتمال سقوط سنگ در مازندران

هادی عبادی امروز درباره آخرین وضعیت آمد و شد خودروها در محورهای مازندران در گفت‌‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، با بیان اینکه از لحاظ ترافیکی شاهد ترددی عادی و روان در محورهای شمال هستیم، اظهار کرد: از لحاظ جوی شاهد بارش‌های پراکنده در ارتفاعات و همچنین مه‌آلودگی و کاهش دید محورهای گدوک سوادکوه، ولی‌آباد کندوان و بخشی از ارتفاعات کیاسر مقطعی هستیم.

وی با اشاره به کنترل جدی محورهای شمال، افزود: در راستای اجرای طرح محدودیت‌های کرونایی جلوی خودروهای غیربومی بدون مجوز گرفته می‌شود.

سرپرست پلیس راه مازندران اضافه کرد: در ۲۴ ساعت گذشته یک‌هزار و ۶۲۸ دستگاه خودرو اعمال قانون و ۱۶۸ دستگاه خودرو به مبدا بازگردانده شدند.

عبادی تصریح کرد: از ابتدای امسال تاکنون ۱۰۸هزار و ۴۴۰ دستگاه خودرو اعمال قانون و ۷۷هزار و ۳۲۴ دستگاه خودرو به مبدا بازگردانده شدند.

وی با تاکید بر پرهیز از ترددهای غیرضروری به‌ویژه در مسیرهای کوهستان‌های مازندران باتوجه بارش باران و مه‌آلودگی، خاطرنشان کرد: احتمال سقوط سنگ و ریزش و رانش در محورهای کوهستانی استان وجود دارد.

سرپرست پلیس راه مازندران در پایان گفت: محور کندوان تا ساعت ۱۷ امروز مسدود است و آخرین روز انسداد این محور خواهد بود.

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ج









این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول