اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

آزادی 10 زندانی جرائم غیرعمد در مازندران

رئیس‌کل دادگستری مازندران گفت: به‌مناسبت هفته قوه قضائیه، 10 محکوم جرائم غیرعمد استان با کمک ستاد دیه و با پرداخت 2میلیارد ریال از زندان آزاد شدند.

آزادی 10 زندانی جرائم غیرعمد در مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، حجت الاسلام محمدصادق اکبری صبح امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه افراد به دلایل مختلفی ممکن است وارد زندان شوند که بخش مهمی ا زمحکومان، مالی و مربوط به جرائم غیرعمد هستند که نقش خیرین در آزادی و بازگشت آن‌ها به جامعه بسیار مهم است.

وی با قدردانی از زحمات ستاد دیه استان در یک سال گذشته تصریح کرد: در استان تلاش کردیم با استفاده از راهکاریی از قبیل اعطای مرخصی، عفو و استفاده از نهادهای ارفاقی از قبیل آزادی مشروط، تعلیق اجرای مجازات، شرایط برای آزادی زندانیان واجد شرایط فراهم شود.

رئیس کل دادگستری مازندران خاطرنشان کرد: کمک به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد و تلاش برای بازگشت آنان به کانون خانواده، در حل بسیاری از مشکلات اجتماعی تاثیرگذار و برای رسیدن به این هدف، همکاری و همدلی خیرین و مردم ضروری است.

اکبری اجرای کامل دستورالعمل ساماندهی زندانیان و کاهش جمعیت کیفری زندان‌ها، حضور دلسوزانه قضات در زندان، استفاده از ظرفیت خیرین، ستاد دیه و شورای حل اختلاف زندان در آزادی زندانیان را از موارد مهم در کاهش جمعیت کیفری استان برشمرد.

انتهای پیام/86031/غ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول