اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

درصدد تغییر قانون شوراها هستیم

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه درصدد تغییر قانون شوراها هستیم، گفت: برنامه‌هایی برای دولت بعدی داریم تا افراد شایسته را معرفی کنیم.

درصدد تغییر قانون شوراها هستیم

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان بابل، مهدی سعادتی ظهر امروز در نشست خبری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سیاست کاری و وظیفه ذاتی ما، دخالت در انتصابات نیست اما به‌دلیل شایستگی برخی افراد در بدنه اجرایی دولت تلاش داریم با در نظر گرفتن برخی معیارهای تخصص، علم، دست‌پاکی و انقلابی بودن، افرادی را به دولت معرفی کنیم

وی افزود: برنامه‌هایی برای دولت بعدی داریم تا افراد شایسته را معرفی کنیم.
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در اکثریت شهرک‌های صنعتی دچار مشکل جدی در تصفیه‌خانه‌ها هستیم، اضافه کرد: طبق قانون مسوول ایجاد تصفیه‌خانه‌ها، خود شهرک‌ها هستند و ما نیز پیگیر مشکلات در این عرصه هستیم.

سعادتی تصریح کرد: طرح جامع و اساسی را آماده کردیم که با بیش از ۴۰ جلسه‌ که شکل گرفته بود که برای ساماندهی شیرآبه‌ها و کمپوست با اعتبار ۲۷ میلیارد تومانی توسط سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور تصویب شد.

وی با تقدیر از تلاش‌های شهردار و شورای‌شهر بابل در ارتباط با پروژه فاز نهایی بلوار یاسینی، بیان کرد: ۱۵۰ میلیارد تومان با پیگیری‌های انجام شده برای آزادسازی مسیر میدان فاضل تا امیرکلا توسط سازمان برنامه‌وبودجه، سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور وزارت کشور و معاون اول رییس‌جمهور پیگیری شد.
نماینده مردم بابل در مجلس اظهار کرد: از محل اعتبارات انتقال آب شرب شهرهای گروه الف، توسط آب‌منطقه‌ای ۵ میلیارد تومان جهت تملک زمین‌ به‌منظور جانمایی لوله‌ها در بلوار یاسینی تخصیص پیدا کرد.

سعادتی با بیان اینکه این دوره با حساسیت تمام بحث صلاحیت‌های اعضای شوراهای‌شهر را پیگیری خواهیم کرد، گفت: صلاحیت‌ها بر اساس استعلامات از مراجع شش‌گانه بررسی می‌شود و الان نیز برای نظارت بر شوراها نمایندگانی مشخص خواهیم کرد.

نماینده مردم بابل در مجلس در پایان گفت: ۲۲۰ روستای بابل برای اجرای طرح هادی تعریف شده نیستند و با مشکلات منابع‌طبیعی و لکه سبز مواجه هستند.

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول