به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، فرامرز سپری امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در شرایط موجود زیرساخت ارائه ۴۰ خدمت در شرکت توزیع نیروی برق مازندران به صورت غیرحضوری فراهم است، افزود: تصمیم بر این است که به ویژه در شرایط کنونی و درگیری جامعه با بیماری کرونا، بتوانیم از ابتدای آذرماه همه خدمات به مشترکین در زمینه فروش و خدمات پس از فروش، به صورت غیرحضوری ارائه کنیم.
وی با اشاره به اینکه مشترکان مازندرانی می توانند با نصب سامانه برق من از سایت های مرتبط، تقاضای مورد نظر خود را ثبت و کد رهگیری دریافت کنند، گفت: مشترکان با این کد رهگیری میتوانند در بخش پیامها، روند کارها را پیگیری نمایند و همکاران ما مکلف و موظف به پیگیری و پاسخگویی هستند.
سپری تصریح کرد: این اپلیکیشن بهترین راهکار دریافت خدمات غیر حضوری صنعت برق کشور است که با استفاده از آن تمامی امکانات مورد نیاز از جمله مشاهده و پرداخت قبض، مشاهده سوابق مصرف،اعلام خاموشی و اطلاعات برق امید و تمامی خدماتی که قبلا به صورت حضوری در شرکت های توزیع نیروی برق کشور ارائه می شد را دارا است.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مازندران بیان کرد: در این شرکت همواره به سیستمی و الکترونیکی شدن فعالیتها اعتقاد داریم و تلاش مضاعفی صورت میگیرد و در حال حاضر پرداختهای الکترونیکی غیرحضوری از طریق سامانه برق من، همراه بانک ، اینترنت بانک، دستگاههای خود پرداز ATM ، دستگاههای کارت خوان( POS) تلفن بانک انجام میشود.
انتهای پیام/۸۶۰۴۸/غ