اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

کشف 146 کیلو مواد مخدر در مازندران/ بازداشت 5 نفر از اعضای باند توزیع مواد مخدر

ماموران فرماندهی انتظامی مازندران موفق کشف 146 کیلوگروم مواد مخدر در دو شهرستان نوشهر و قائم‌شهر شدند و خودروهای حامل مواد مخدر نیز توسط پلیس کشف و ضبط شده است.

کشف 146 کیلو مواد مخدر در مازندران/ بازداشت 5 نفر از اعضای باند توزیع مواد مخدر

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، سردار مرتضی میرزایی طی گفت‌وگویی از توقیف خودرو حامل ۱۰۰ کیلوگرم تریاک در شهرستان نوشهر و انهدام باند توزیع موادمخدر خبر داد و اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت باند تهیه و توزیع موادمخدر در سطح شهرستان نوشهر، موضوع در دستور کار پلیس مبارزه با موادمخدر قرار گرفت.

وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیس مبارزه با موادمخدر استان ۴ عضو از اعضای این باند که با یک دستگاه خودرو اقدام به قاچاق موادمخدر در اوزان بالا می‌کردند، شناسایی شدند.

فرمانده انتظامی استان مازندران اظهار کرد: با هماهنگی قضائی و در عملیات مشترک و ضربتی پلیس مبارز با مواد مخدر استان و شهرستان نوشهر، خودروی متهمان حین تردد در یکی از خیابان‌های اصلی شهر متوقف شد.

میرزایی با اشاره به کشف بیش از ۱۰۰ کیلو گرم تریاک از خودروی متهمان از دستگیری هر ۴ متهم این پرونده از اعضای باند تهیه و توزیع موادمخدر خبر داد و افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

*کشف 46 کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان قائم شهر 

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مازندران نیز گفت: در پی کسب خبری مبنی بر قاچاق مواد مخدر توسط سوداگر مرگ در شهرستان قائم‌شهر، موضوع در دستور کار ماموران عملیات ویژه این پلیس قرار گرفت.

علیرضا ثقفی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی متهم را شناسایی و با هماهنگی قضائی این فرد را تحت تعقیب و مراقبت قرار دادند.

وی خاطرنشان کرد: با شناسایی متهم این فرد حین جابجایی موادمخدر با یک دستگاه خودرو در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه با همکاری ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان قائم شهر دستگیر شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مازندران از کشف ۴۶ کیلوگرم تریاک در بازرسی از خودروی مورد نظر خبر داد و اظهار داشت: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

ثقفی به مردم توصیه کرد: برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی مبتلابه جامعه ناشی از مواد مخدر با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخبار را در این زمینه به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول