اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

مانور جهادی جهش تولید بر روی ۲۷ فیدر فشار متوسط در مازندران

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مازندران گفت: مانور جهادی جهش تولید در راستای منویات مقام معظم رهبری برای سال جهش تولید بر روی فیدرهای شهرک‌های صنعتی برگزار شد.

مانور جهادی جهش تولید بر روی ۲۷ فیدر فشار متوسط در مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، فرامرز سپری مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مازندران بعد از ظهر امروز در حاشیه برگزاری این مانور اظهار کرد: در راستای منویات رهبری، اقدامات جهادی تحقق شعار سال و به‌منظور مقاوم‌سازی و افزایش تاب‌آوری و کاهش آسیب‌پذیری شبکه‌های توزیع برق مازندران در شرایط نامساعد جوی و حوادث غیرمترقبه با رویکرد پدافند غیرعامل مانور جهادی جهش تولید در شرکت توزیع نیروی برق برگزار شد. 

وی گفت‌: در این مانور که به نام مانور جهادی جهش تولید نام‌گذاری شده بود با مشارکت ۱۰۵ اکیپ عملیاتی در امورهای هجده‌گانه توزیع نیروی برق مازندران به‌صورت همزمان بر روی ۲۷ فیدر فشار متوسط مناطق صنعتی و تغذیه‌کننده شهرک‌های صنعتی حوزه عملکرد شرکت توزیع نیروی برق مازندران برای تاب‌آوری شبکه اصلاح و بهینه‌‌سازی شدند. 

* امیدواریم این مانور کمک حال تولیدکنندگان باشد

در ادامه حمید بخشی مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری مازندران در ادامه این مانور تاکید کرد: مطالعه، تحقیق و به‌کارگیری تجربیات حوادث نوظهور جهان یکی از عمده‌ترین راهکارهای آمادگی در برابر موضوعات و بحران‌های جدید در مقوله پدافند غیرعامل است.

وی ادامه داد: اطلاعات و شناخت موضوعات و بحران‌ها در ارایه عملکرد صحیح و سریع بسیار موثر بوده و نتایج ارزشمندی را به دنبال خواهد داشت،  امیدواریم این مانور جهادی بتواند در سالی که به‌نام جهش تولید نام‌گذاری شده است کمک حال تولیدکنندگان باشد.

انتهای پیام/۸۶۰۴۸/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول