اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

ارتقاء ورزش جانبازان و معلولان روحیه مطالبه‌گر نیاز دارد

رئیس جدید هیأت ورزش‌های جانبازان و معلولان ساری گفت: برای حمایت از ورزش جانبازان و معلولین روحیه مطالبه‌گری را در دستور کار قرار خواهم داد.

ارتقاء ورزش جانبازان و معلولان روحیه مطالبه‌گر نیاز دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری،سید مرتضی موسوی مدیر بهزیستی شهرستان ساری که به‌تازگی عنوان رئیس هیأت ورزش‌های جانبازان و معلولان ساری معارفه شده است، طی گفت‌وگویی اظهار کرد: از این فرصت برای رفع نیازمندی‌های جامعه معلولان تلاش می‌کنم.

رئیس هیأت ورزش‌های جانبازان و معلولان شهرستان ساری، با اشاره به سابقه فعالیتش در پست‌های مختلف سازمانی بهزیستی، خاطر نشان کرد: ایجاد انگیزه، برقراری عدالت اجتماعی در بین جامعه هدف از مواردی است که به صورت جدی آن را پیگیری می‌کنم.

وی با اعلام اینکه بنده به هیچ وجه ناراحتی جامعه هدف را نمی‌پذیرم، تصریح کرد: کمبود اعتبارات و یا محدودیت‌ها نباید مانع دسترسی افراد معلول و کم توان جسمی به خواسته‌های به حق‌شان باشد و بنده اجازه ندادم که مدد جو ناراضی از زیر مجموعه سازمان بهزیستی که در آن فعالیت می‌کنم خارج شود.

موسوی یادآور شد: اعتقاد من این است که در بدترین شرایط باید بهترین عملکرد را در چارچوب ساختار قانونی ارائه دهیم.

 رئیس هیأت معلولان و جانبازان بهزیستی شهرستان ساری، ادامه داد: ماهیت هیأت‌های ورزشی جذب آحاد مختلف جامعه به امر ورزش و کشف استعدادها و همچنین ارتقاء سطح سلامت روان اجتماعی است برای دست‌یابی به این اقدام مهم با همه‌ی توان تلاش می‌کنیم که عملکرد مناسبی به جای بگذارم.

وی بر لزوم استفاده از ظرفیت جوانان، نخبگان علمی ورزشی در این عرصه تأکید کرد و گفت: پیشکسوتان و رسانه‌های گروهی می‌تواند در شناسایی استعدادهای ورزشی در این حوزه موثر، شتاب دهنده و تحرک بخش باشند و از ظرفیت رسانه‌ای در این بخش به صورت جدی استفاده می‌کنم.

موسوی با تشریح  برنامه‌های کوتاه‌‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت خویش برای ارتقاء فعالیت‌ها در این مجموعه، افزود: با توجه به مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی برای حمایت از ورزش جانبازان و معلولین روحیه مطالبه‌گری را در دستور کار قرار خواهم داد.

وی اضافه کرد: نهادهای تابعه وزارتخانه‌ها و ۱۶ دستگاه اجرایی که موظف به توسعه ورزش جانبازان و معلولین هستند به وظایف خود عمل کنند.

انتهای پیام/۸۶۰۰۴/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول