اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

انصراف شهریار ساری از لیگ برتر فوتبال ساحلی/ ضعف داوری دلیل انصراف

مدیر عامل شهریار ساری گفت: به جهت قضاوت ضعیف و بحث برانگیز داوران این تیم از ادامه مسابقات منصرف شده و به نشانه اعتراض در دیدار پایانی حاضر نخواهد شد.

انصراف شهریار ساری از  لیگ برتر فوتبال ساحلی/ ضعف داوری دلیل انصراف

خبرگزاری فارس مازندران ـ سرویس ورزشی| سیدقاسم صالحی مدیرعامل شهریار ساری در گفت‌وگویی اعلام کرد: به جهت قضاوت ضعیف و بحث برانگیز داوران دیدار شهریار ساری در مقابل فرش حداد اصفهان که در بوشهر برگزار شد این تیم از ادامه مسابقات منصرف شده و به نشانه اعتراض در دیدار پایانی حاضر نخواهد شد و بوشهر را ترک خواهد کرد.

وی همچنین اعلام کرد: جدا از بحث قضاوت‌های داوری که منشاء آن عدم نظارت کمیته داوران و چیدمان‌های غیراصولی و حضور داوران نا آماده که حتی از آمادگی جسمانی لازم برخوردار نبوده و اضافه وزن‌های داوران در پخش مستقیم شبکه ورزش نیز برای همگان مشهود بوده، مایه مزاح بینندگان تلویزیونی است، تا واگذاری میزبانی یک سویه و جهت‌دار به شهرهای یزد و بوشهر نیز مزید بر علت است.

صالحی افزود: سازمان لیگ فوتبال در انتخاب میزبانی مسابقات هیچگاه عدالت را رعایت نکرده و به جز دو شهر یاد شده سایر شهرهای دیگر را فقط وقتی میزبانی وجود ندارد و از نظر میزبانی دچار مشکل است را به یاد می‌آورد.

مدیرعامل تیم والیبال شهریار ساری گفت: ترک مسابقات تبعات زیادی برای این باشگاه دارد ولی برای اینکه صدای مظلومیت تیم‌های ساحلی را به گوش کمیته داوران برسانیم مجبور به این کار شدیم و امیدواریم این موضوع مورد پیگیری واقع شود.

انتهای پیام/۸۶۰۵۹/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول