اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

یک سوم دانش آموزان نکایی فاقد دسترسی به امکانات فضای مجازی هستند/ تلاش برای تجهیز امکانات دانش‌آموزان به تحصیل مجازی

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نکا گفت: یک‌سوم دانش‌آموزان نکایی فاقد دسترسی به امکانات فضای مجازی هستند و باید تلاش شود تا این امکانات با تلاش همه جانبه فراهم شود.

یک سوم دانش آموزان نکایی فاقد دسترسی به امکانات فضای مجازی هستند/ تلاش برای تجهیز امکانات دانش‌آموزان به تحصیل مجازی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان نکا، مجیدرضا شعبانی عصر امروز در جمع اصحاب رسانه و اعضای بسیج رسانه نکا اظهار کرد: در دوران سختی از شیوع کرونا قرار داریم و همه ما باید نسبت به اقشار مختلف جامعه احساس مسؤولیت داشته باشیم و امروز یک‌سوم از دانش‌آموزان نکایی از امکانات فضای مجازی برای آموزش در دوران کرونا محروم هستند.

شعبانی با اشاره به اینکه در آستانه ماه محرم قرار داریم؛ یادآور شد: برنامه‌های محرم امسال تعطیل نیست و رسانه باید پیام عاشورا را به مخاطب ۱۴۰۰سال بعد عاشورا برساند و باید پیام‌رسانی کند.

فرمانده بسیج ناحیه مقاومت نکا گفت: شعائر دینی باید بزرگ داشته شود و باید منازل ما و خانه دل ما حسینیه شود؛ باید با برنامه‌ریزی درست و اصولی کاری کنیم که یک شهر و محله، حسینیه شود و فضاسازی مناسبی در محرم امسال انجام شود.

شعبانی با بیان اینکه انقلاب و اسلام ما از حسین است، یادآور شد: مومنانه‌ترین کمک‌ها، ترویج شهادت امام حسین(ع) است.

 فرمانده بسیج ناحیه مقاومت نکا گفت: کشتی حسین(ع) توقف‌پذیر نیست و باید سبک زندگی خود را اهل بیتی کنیم و به تمدن نوین اسلامی برسیم و به سمت محله انقلابی و اسلامی با محوریت مساجد و نیروهای ارزشی رفته و برای این مهم مهیا شویم.

وی با اشاره به 40 سالگی دفاع مقدس خاطر نشان کرد: برنامه‌های این هفته باید پیوست فعالیت‌های ما باشد و بالندگی و کمال انقلاب و دفاع مقدس اطلاع‌رسانی شود.

 فرمانده بسیج ناحیه مقاومت نکا در ادامه سخنان خود با اشاره به امر تربیت نسل فردای انقلاب گفت: باید به این نسل و آموزش‌ها و تعلیم و تربیت آنان توجه شود.

شعبانی تصریح کرد: حدود ۷ هزار دانش‌آموز از ۲۱ هزار نفر دانش‌آموز نکایی از امکانات فضای مجازی و دسترسی مناسب به ان برخوردار نیستند و در معرض آسیب قرار دارند و باید خدمات‌رسانی به این گروه از جامعه در دستور کار مسؤولان باشد.

وی گفت: خدمات  به روستا ها و مناطق کمتر توسعه یافته، کمتر رفته است و لذا توجه به حاشیه‌نشینی مهم است و باید به این گروه توجه شد تا از بزه و آسیب جلوگیری شود و مردم این مناطق را دریابیم.

انتهای پیام/۸۶۰۰۲/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول