اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

ادامه نهضت کمک های مومنانه در چالوس/ توزیع هزار و ۹۰۰ بسته معیشتی در مرحله دوم رزمایش کمک‌های مومنانه

موج دوم شیوع بیماری کرونا علاوه بر افزایش مبتلایان و وضعیت قرمز در شهرستان، پیامدهای منفی اقتصادی را نیز به همراه داشت، لیکن خوش فطرتان در شهرستان چالوس این فرصت را غنیمت شمرده و در اقدامی خداپسندانه به یاری مردم شتافتند.

ادامه نهضت کمک های مومنانه در چالوس/ توزیع هزار و ۹۰۰ بسته معیشتی در مرحله دوم رزمایش کمک‌های مومنانه

هیئت همدلی| به گزارش خبرگزاری فارس از چالوس، موج دوم شیوع بیماری کرونا علاوه بر افزایش مبتلایان و وضعیت قرمز در شهرستان، پیامدهای منفی اقتصادی را نیز به همراه داشت، لیکن خوش فطرتان در شهرستان چالوس این فرصت را غنیمت شمرده و در اقدامی خداپسندانه به یاری مردم شتافتند.

 موج دوم کرونا که پیامدهای منفی در زمینه فعالیت‌های اقتصادی  و تعطیلی بسیاری از کسب و کارها، بیکاری کارگران و فشارهایی که بر اقشار ضعیف به همراه داشته، موج جدیدی از کمک‌های مومنانه، همدلانه و خیرخواهانه مردم نیک اندیش و خیر در جای جای کشور و همزمان با شروع عید قربان آغاز شد.

این مرحله از بیماری منحوس کرونا که با شدت و خیزشی جدی‌تر از موج اول جهان را در نوردیده، علاوه بر افزایش سیر صعودی مبتلایان، شمار فوتی‌های ناشی از آن نیز بسیار هولناک‌تر از اوایل بروزش بوده و پیامدهای منفی اقتصادی آن، بحرانی فراتر از خود بیماری شده است.

شور و شعف کمک مومنانه در چالوس

 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج چالوس در حاشیه رزمایش مرحله دوم کمک‌های مومنانه در این شهرستان گفت: مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه، مواسات و همدلی، طبق فرمایشات مقام معظم رهبری از روز عید قربان در این شهرستان آغاز شده و تا روز عید غدیر خم ادامه دارد و همچنین گام نخست در دومین مرحله در قالب طرح هر پایگاه یک قربانی با جدیت در چالوس اجرایی شد.

عابدین داغمه‌چی بیان کرد: با مشارکت خیران، مردم و همچنین مشارکت فعال پایگاه‌های مقاومت بسیج ۴۰ راس گوسفند یک راس گاو در عید قربان بین مستمندان و آسیب دیدگان ناشی از بیماری کرونا در چالوس توزیع شده است.

فرمانده بسیج چالوس افزود: در این مرحله از رزمایش هزار و ۹۰۰ بسته معیشتی، ۴۳ عدد کارت هدیه، ۷ کالا جهیزیه، ۸۰۰ بسته لوازم التحریر بین نیازمندان توزیع خواهد شد.

وی گفت: با پیگیری بسیج اصناف و با توجه به گرانی ماسک و بعضا کمبود آن ۲۰۰ هزار ماسک تهیه و به قیمت مصوب در شهرستان توزیع شد.

وی در بخش دیگری از سخنانش از کارناوال شادی به مناسبت اعیاد گفت: با همکاری شهرداری چالوس و هچیرود، هیأت فاطمیون، بسیج جامعه زنان چالوس و فرماندهان در حوزه مقاومت کارناوال شادی از روز دوشنبه تا جمعه در سطح شهرستان برای شادی اعزام شدند.

 داغمه‌چی خاطر نشان کرد: به عوامل توزیع توصیه می‌کنم که حتماً این بسته‌ها را به صورت محرمانه و محترمانه به نیازمندان اهدا کنند.

تبلور دیگر برای اتحاد و وحدت در شرایط سخت

محمدعلی محسنی نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی در حاشیه این رزمایش با اشاره به تحریم های ظالمانه آمریکا علیه ملت ایران، بیان کرد: شاید در حال حاضر حمله نظامی صورت نگیرد ولی در یک جنگ طولانی سخت اقتصادی قرار داریم و در این شرایط ملت ایران روزهای سختی را می‌گذرانند، اما با بیانات هوشمندانه رهبر معظم انقلاب، همه در کنار هم جمع شده تا تبلور دیگری برای اتحاد و وحدت در این اوضاع را رقم بزنیم.

وی در ادامه گفت: در جنگ اقتصادی، تمام آحاد جامعه مورد هدف قرار می‌گیرند و تنها راه برون رفت از این وضع کنونی وحدت و همدلی در کنار یکدیگر و پرهیز از اختلافات سلیقه‌ای است.

محسنی تصریح کرد: بنده به عنوان نماینده  در کنار مسؤولان توام با تعامل، همدلی و اتحاد سعی خواهیم داشت بهترین شرایط را برای مردم عزیز فراهم آوریم.

انتهای پیام/3141/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول