اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

لزوم استفاده از ظرفیت خواهران در بحث تبلیغ/ مبلغان دینی کار را به‌روز انجام دهند

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: باید گروه‌های تبلغی از مبلغان و خواهران طلبه نیز ایجاد شود تا در بخش خواهران هم تبلیغات ارزشی صورت بگیرید و شرایط امروز ایجاب می‌کند که تبلیغات را به‌روزتر، کارشناسانه‌تر و مخاطب‌مدارانه‌تر انجام بدهیم.

لزوم استفاده از ظرفیت خواهران در بحث تبلیغ/ مبلغان دینی کار را به‌روز انجام دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، آیت‌الله محمدباقر محمدی‌لائینی نماینده مقام معظم رهبری در مازندران امروز در دیدار با سرگروهان مبلغان استان، اظهار کرد: مهم‌ترین وظیفه مبلغان تبلیغات دینی مذهبی و فرهنگی است که نشان از ارزشمند بودن کار است و جنس کار را هم‌چون کار انبیاء می‌کند.

وی افزود: شرایط امروز ایجاب می‌کند که تبلیغات را به‌روزتر، کارشناسانه‌تر و مخاطب‌مدارانه‌تر انجام بدهیم، مبلغان باید همواره کار را پالایش کرده و نقاط ضعف و قوت را مشخص کنند و همواره آموزش ببینند تا مهارت‌های تبلیغی افزایش پیدا کند.

نماینده مقام معظم رهبری در مازندران ضمن اعلام فعالیت ۴۰۰ مبلغ در مازندران گفت: اعمال این عده باید به‌روز باشد، کارهایی که انجام می‌شود مشخص و مکتوب باشد، تولید نسل صنفی فراموش نشده و کار به مدیریت حوزه متصل شود و میدان اصلی جنگ، میدان فرهنگی است و باید  تمام تلاش انجام بگیرد.

آیت الله محمدی‌لائینی خطاب به مبلغان تأکید کرد: باید دنبال بسترسازی برای تبلیغات باشید، اگر بتوانید از دانشجویان و علاقمندان به کارهای جهادی را وارد کار کرده و با هم تلفیق شوید بسیار پسندیده است چرا که مصداقی از وحدت حوزه و دانشگاه بوده و بر زیبایی کار می‌افزاید.

وی متذکر شد: تقوا، اخلاص و توکل به خدا مهم است که با داشتن این‌ها در کارتان پیشرفت خواهیم داشت و کار انسان‌ساز خواهد شد و نکته مهم اینکه تقوای اِکسیری است که کار انسان را مؤثر خواهد کرد.

نماینده ولی فقیه در مازندران یادآور شد: مبلغان از همین الان باید برای تابستان سال بعد برنامه‌ریزی کرده و تعدادشان بیشتر شود، باید اطلاعات به روز همچنین مشخص شدن اهداف در سواحل حضور داشته که این کار تلاش و چابکی زیادی می‌طلبد.

آیت الله محمدی‌لائینی در پایان بیان کرد: باید گروه‌های تبلیغی از مبلغان و خواهران طلبه نیز ایجاد شود تا در بخش خواهران هم تبلیغات ارزشی انجام بگیرید، البته می‌شود از ظرفیت خواهران دانشجو استفاده کرد.

انتهای پیام/۸۶۰۴۸/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول