اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

ضبط برنامه‌های تفسیر و جزءخوانی قرآن کریم در امامزاده عباس(ع) ساری

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با اشاره به برنامه‌های اوقاف استان در ماه مبارک رمضان گفت: جلسات تفسیر قرآن کریم آیت‌الله محمدی‌لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران بدون حضور مردم در آستان مقدس امامزاده عباس(ع) ساری ضبط و از صدا و سیمای مرکز مازندران پخش می‌شود.

ضبط برنامه‌های تفسیر و جزءخوانی قرآن کریم در امامزاده عباس(ع) ساری

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، جلسه "ضیافت الهی" با حضور آیت‌الله محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران، حجت‌الاسلام حیدری‌جناسمی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان، حجت‌الاسلام قربانی معاون فرهنگی و اجتماعی و حجت‌الاسلام سیفی رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف مازندران در خصوص برگزاری جلسات تفسیر قرآن کریم و جزء‌خوانی قرآن کریم در بقاع متبرکه استان مازندران برگزار شد.

حجت‌الاسلام حیدری‌جناسمی مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران در این خصوص با اشاره به برنامه‌های اوقاف استان در ماه مبارک رمضان گفت: جلسات تفسیر قرآن کریم آیت‌الله محمدی‌لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران بدون حضور مردم در آستان مقدس امامزاده عباس(ع) ساری ضبط و از صدا و سیمای مرکز مازندران پخش می‌شود.

وی افزود: ضبط جزء‌خوانی قرآن کریم بدون حضور مردم در آستان مقدس امامزاده عباس(ع) ساری و پخش از صدا و سیمای مازندران از دیگر برنامه های طرح ضیافت الهی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران در ایام ماه مبارک رمضان می‌باشد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران خاطرنشان کرد: بر اساس نامه ستاد مقابله با ویروس کرونا برگزاری تجمعات و مراسم‌های مذهبی در ایام ماه مبارک رمضان در اماکن مذهبی ممنوع است اما در نظر داریم تولید محتوای این ایام در جوار آستان مقدس امامزادگان مازندران انجام و در فضای مجازی و سیمای مازندران پخش شود.

حیدری ضمن قدردانی از صدا و سیمای مازندران در ضبط برنامه‌های تفسیر و جزءخوانی قرآن کریم در جوار بقاع متبرکه استان، گفت: رسانه‌های مکتوب و مجازی عملکرد مناسبی در اجرای رزمایش ضیافت همدلی دارند و فعالیت خبرنگاران قابل قدردانی است.

انتهای پیام/86041/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول