اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

تمدید مهلت پرداخت قبوض برق در غرب مازندران تا پایان اردیبهشت

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق غرب مازندران گفت: مهلت پرداخت قبوض برق مشترکانی که توان پرداخت ندارند، تا پایان اردیبهشت ماه تمدید شد.

تمدید مهلت پرداخت قبوض برق در غرب مازندران تا پایان اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نوشهر، کیوان فرح‌زاد با اشاره به اینکه با توجه به شیوع ویروس کرونا و شرایط حاکم بر اقتصاد خانواده‌ها و در راستای همراهی با مشترکین، اظهار کرد: مهلت پرداخت بهای قبوض برق مشترکینی که توان پرداخت برق مصرفی خود را ندارند، تا پایان اردیبهشت ماه تمدید شد.

وی افزود: از آنجایی که صنعت برق زیرساخت بسیاری از صنایع است و در زمان بحران لازم است برق مطمئن و پایدار به مشترکین ارائه شود و از سوی دیگر تنها درآمد شرکت‌های توزیع، فروش بهای برق مصرفی و وصول ناشی از صدور صورتحساب است، از این رو مشترکینی که توان پرداخت صورتحساب را دارا هستند به منظور همراهی با شرکت‌های توزیع برق برای ارائه برق مطمئن و پایدار بهای برق مصرفی خود را پرداخت کنند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق غرب مازندران تصریح کرد: درآمد شرکت توزیع نیروی برق غرب مازندران تا به امروز نسبت به سال مشابه ۳۰ درصد کاهش داشته است و این در حالی است که ایجاد زیرساخت‌ها برای پیک تابستان در برنامه‌های کاری سال ۹۹ این شرکت پیش بینی شده است و مشترکین دارای توان مالی می‌توانند در این شرایط یاری‌رسان شرکت برای ارائه خدمات بهینه باشند.

انتهای پیام / 86019/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول