اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

چگونگی واریز کمک‌های جشن نیکوکاری در مازندران

مدیر کل کمیته امداد مازندران گفت: مردم نیک‌اندیش استان می‌توانند کمک‌های خود را غیرحضوری از طریق شماره کارت6037691990036154بانک صادرات واریز کنند.

چگونگی واریز کمک‌های جشن نیکوکاری در مازندران

رضا نوروزی جعفری مدیرکل کمیته امداد امام خمینی مازندران امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با اشاره به شیوع کرونا ویروس اظهار کرد: مازندرانی‌های نیکوکار می‌توانند از طریق تلفن گویای ۰۹۶۸۸۷ کمک‌های خود را به نیازمندان اختصاص دهند و یا از طریق تلفن همراه با شماره‌گیری آنی #۰۱۱*۱*۸۸۷۷* کمک‌ها و مراحم خود به نیازمندان را در آستانه سال نو پرداخت کنند.

وی افزود : مردم خیر و نوعدوست می‌توانند با ارسال عدد ۳ به شماره ۰۹۱۱۹۵۴۹۹۳۰ کمک‌های غیر نقدی خود در جشن نیکوکاری را پرداخت کنند.

نوروزی با بیان اینکه کمیته امداد امام خمینی در راستای خدمت‌رسانی به مددجویان اقداماتی انجام داده است، تصریح کرد: مددجویان مازندرانی می‌توانند ۳۶ مورد خدمات را از طریق درگاه اینترنتی ثبت و به صورت غیرحضوری پیگیری کنند، همچنین توانمندسازی مددجویان یکی از محورهای اساسی این نهاد است.

انتهای پیام/۸۶۰۴۸/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول