اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

کشف بیش از 170هزار ماسک و دستکش دربابل/ بازداشت 3 محتکر

دادستان بابل از کشف بیش از170 هزار انواع ماسک و دستکش احتکار شده در این شهرستان خبر داد.

کشف بیش از 170هزار ماسک و دستکش دربابل/ بازداشت 3 محتکر

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، با شروع بیماری کرونا تقاضا برای افزایش مواد بهداشتی و اقلام بهداشتی افزایش پیدا کرد در این زمینه دادستان‌ها ضمن هشدار به احتکارکنندگان اعلام کردند؛ با متخلفان برخورد جدی خواهد شد، با ورود دادستان‌ها روزانه شاهد کشف اقلام بهداشتی به ویژه ماسک، دستکش و مواد ضدعفونی کننده هستیم.

حجت‌‌الاسلام اسماعیل ملاکریمی دادستان عمومی و انقلاب بابل  از کشف بیش از170  هزار انواع ماسک و دستکش احتکار شده در این شهرستان خبر داد و گفت: در پی شیوع ویروس کرونا و دریافت گزارش مردمی مبنی بر احتکار مقادیر زیادی ماسک توسط  افرادی در بابل، موضوع به صورت ویژه در دستور قرار گرفت.

دادستان بابل افزود: با حضور رئیس تعزیرات، نماینده  صنعت و معدن و بهداشت  در محل حضور یافته و سه نفر که با سوء استفاده از شرایط موجود جامعه و فشار روانی ایجاد شده در سطح شهر، مقادیر قابل توجهی از ماسک های فیلتردار و معمولی و دستکش را احتکار کرده بودند؛ دستگیر شدند.

ملاکریمی افزود: تیم‌های بازرسی بابل به صورت شبانه‌روزی بر نحوه عرضه این ماسک‌ها به مردم نظارت می کنند و مردم موارد را به ما اعلام کنند.

انتهای پیام/3141/ج/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول