اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

فارس من| موسوی: مردم از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند/ لزوم همراهی مردم برای کنترل کرونا ویروس

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: برای کنترل کرونا ویروس همراهی مردم ضروری است.

فارس من| موسوی: مردم از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند/ لزوم همراهی مردم برای کنترل کرونا ویروس

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، مخاطبان این رسانه با ثبت سوژه‌ای با عنوان «تا ریشه‌کن کردن کرونا مسافرت نرویم» خواستار پیگیری خبرنگاران فارس در این زمینه شدند.

در توضیح این سوژه آمده است، بیایید همه با هم متحد شویم و کرونا را ریشه‌کن کنیم و تا ریشه کن شدن این ویروس دردسرساز از مسافرت‌های درون شهری و برون شهری غیر ضروری خودداری کنیم.

دوستان، مدارس و دانشگاه‌ها تعطیل شده‌اند تا از اجتماعات غیرضروری جلوگیری شود نه آنکه ما به شمال برویم. لطفا همه همکاری کنید تا قبل از اینکه این ویروس بیش از حد گسترش پیدا کند آن را ریشه کن کنیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران در درباره سفرهای غیرضروری مازندرانی ها به استان‌های دیگر و ساکنان نقاط دیگر ایران به این استان هشدار داد.

سیدعباس موسوی  با اعلام اینکه برای کنترل این بیماری همراهی مردم ضروری است، گفت: از آنجائی که چندین مورد از افراد مشکوک مبتلا به ویروس کرونا در مازندران مشاهده شده است و تجهیزات پزشکی این استان برای پاسخگویی با این بیماران بسیج شده است ، لذا مسافران سعی کنند تا زمان دیگری را برای آمدن به مازندران در نظر بگیرند. 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران افزود:  مردم باید نسبت به این وضعیت، مراقبت‌های دقیق و پیشگیرانه را به عمل آورند؛ چراکه تنها راه مقابله با این ویروس، فعلا پیشگیری است.

موسوی بیان کرد: توصیه ما این است به دلیل شیوع ویروس کووید-۱۹در برخی از شهرهای شمالی ٬‌ از سفرهای غیرضروری به مازندران پرهیز کرده و به توصیه‌های وزارت بهداشت و دانشگاه‌های علوم پزشکی در این خصوص توجه کنند.

وی خاطرنشان کرد: هم استانی‌های نیز برای همراهی در کنترل این ویروس از سفرهای غیرضروری به استان‌های دیگر اجتناب کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اشاره به اینکه از شب سه‌شنبه 6 اسفند ماه امسال تیم‌های ایستگاه تب‌سنجی مسافران درزمینه بحران ویروس کرونا در مبادی ورودی استان مازندران مستقر شدند، گفت: با هماهنگی انجام شده با ستاد ملی مقابله با کرونا از روز گذشته در مبادی ورودی استان پایگاه‌ها و گیت‌های تب سنجی دایر شد و کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی مازندران و هلال احمر و نیروی انتظامی استان در این کمپ‌ها استقرار یافتند  و عملیات تست تب سنجی ویروس کرونا را از مسافران آغاز کردند.

انتهای پیام/86034/ع

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول