اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

تاکید بر خنثی‌سازی فتنه دشمنان نظام از سوی مردم بصیر ایران اسلامی

در دیدار رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا با نماینده ولی‌فقیه در استان مازندران بر خنثی‌سازی فتنه دشمنان نظام از سوی مردم هوشیاری و با بصیرت ایران اسلامی تاکید شد.

تاکید بر خنثی‌سازی فتنه دشمنان نظام از سوی مردم بصیر ایران اسلامی

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، حجت الاسلام سیدعلیرضا ادیانی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا به همراه میرفیضی فرمانده انتظامی استان مازندران و حجت الاسلام رضایی رئیس عقیدتی سیاسی استان با حجت الاسلام محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در استان دیدار کرد.

حجت‌الاسلام ادیانی در این دیدار باگرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی و گرامیداشت هفته بسیج، انتصاب آیت‌الله محمدی لائینی از سوی مقام معظم رهبری به عنوان نماینده ولی‌فقیه در استان مازندران و امام جمعه شهرستان ساری تبریک گفت.

وی در ادامه با اشاره به حوادث اخیر در کشور، هوشیاری و بصیرت دینی مردم بیدار و همیشه در صحنه کشور و نیروهای مسلح در مقابله با حوادث و فتنه‌ها را بی‌نظیر خواند و گفت:‌ مردم با هوشیاری و بصیرت مثال‌زدنی، فتنه دشمنان را خنثی کردند.

آیت‌الله محمدی لائینی نیز در این دیدار با اشاره به نقش مردم در خنثی‌سازی فتنه‌ها، گفت: مردم  عامل اصلی خنثی‌کننده آشوب بودند.

وی افزود: در این میان مردم با بصیرت و فهیم کشورمان با تاسی و احترام به فرامین رهبری، نقش خود را با فاصله گرفتن از آشوبگران به خوبی ایفا کردند.

امام جمعه شهرستان ساری از برگزاری مراسم راهپیمایی حمایت مردمی از اقتدار و امنیت در شهرستان ساری، خبر داد و افزود: این مراسم همزمان با سایر شهرستان‌های استان، ساعت 9 صبح روز یک شنبه 3 آذرماه از میدان شهید قاسمی تا امام‌زاده یحیی(ع) ساری برگزار می‌شود.

انتهای پیام/86041

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول