اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

ضرورت اختصاص تسهیلات اختصاصی به صنعت و معدن مازندران

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: تسهیلات اختصاصی به صنعت، معدن و تجارت مازندران اختصاص یابد تا شاهد رشد و پیشرفت شاخص‌ها باشیم.

ضرورت اختصاص تسهیلات اختصاصی به صنعت و معدن مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس در ساری، محسن صالحی‌نیا عصر امروز در آیین تودیع و معارفه رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران که در سالن همایش‌های بانک ملی استان برگزار شد، اظهار کرد: ظرفیت‌های استان مازندران با توسعه در بخش‌های مختلف و نوسازی و بهسازی بخش صنعت شکوفا خواهد شد.

وی با بیان اینکه جذب منابع برای تکمیل پروژه‌های در دست اجرا مورد توجه قرار گیرد، افزود: رئیس جدید سازمان صمت مازندران با روش‌های روز آشناست.

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی با بیان اینکه ظرفیت‌های مازندران بالاست و رئیس جدید سازمان صمت استان می‌تواند موفق باشد، تصریح کرد: زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی کشور و مازندران باید تقویت شود تا شاهد شکوفایی آنها باشیم.

صالحی‌نیا با بیان اینکه برای توسعه زیرساخت شهرک‌های صنعتی نیازمند تملک اراضی هستیم، گفت: تسهیلات اختصاصی به صنعت، معدن و تجارت مازندران اختصاص یابد تا شاهد رشد و پیشرفت شاخص‌ها باشیم.

به گزارش فارس، محسن صالحی‌نیا معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت دهمین سخنران مراسم تودیع و معارفه رئیس سازمان صمت مازندران بود که به‌علت طولانی شدن جلسه، سخنرانی خود را کوتاه کرد.

به گزارش فارس، در این آیین محمد محمدپور‌عمران تودیع و حسینقلی قوانلو به‌عنوان رئیس جدید سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران معرفی شد.

انتهای پیام/86031/غ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول