اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

فارس من|شریعت‌نژاد: حجره‌داران میدان بار تنکابن باید جابه جا شوند

نماینده مردم تنکابن، رامسر و عباس‌آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: اختیار را به عهده حجره‌داران گذاشتند که باید با به مکان جدید منتقل شوند و یا مکان دیگری را برای میدان میوه و تره‌بار درنظر بگیرند اما نکته مهم این است که باید جابه جا شوند.

فارس من|شریعت‌نژاد: حجره‌داران میدان بار تنکابن باید جابه جا شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان تنکابن، مخاطبان این رسانه با ثبت سوژه‌ای با عنوان «لزوم هماهنگی دستگاه‌های اجرایی ، قضایی و انتظامی شهرستان تنکابن برای جابه‌جایی میدان بار میوه» خواستار پیگیری خبرنگاران فارس در این زمینه شدند، آنان در توضیح این سوژه عنوان کردند؛ 

وجود ۵۰ ساله مکان میدان بار میوه و تره‌بار در محدوده گردشگری کریم‌آباد شهرستان تنکابن و همچنین آمد و شد و تردد وانت‌ها و کامیونت‌ها در این محدوده شهری موجب کلافگی شهروندان و گردشگران شده است.

این موضوع فضای یکی از نگین‌های گردشگری شهر را زشت کرده و باتوجه به ساخت میدان بار میوه و تره‌بار جدید به‌صورت کامل و با تمامی امکانات در محدوده کمربندی تنکابن، لزوم انتقال میدان بار به‌عنوان شرطی لازم ‌احساس می‌شود.

نماینده مردم تنکابن، رامسر و عباس‌آباد در مجلس شورای اسلامی در این‌باره در گفت‌وگو با فارس، اظهار کرد: باتوجه به مشکلات حجره‌داران میدان میوه و تره‌بار باید جابه جا شوند.

شمس‌الله شریعت‌نژاد افزود: اما مکان فعلی که برای میدان میوه و تره‌بار درنظر گرفته شد مشکلاتی وجود دارد ازجمله اینکه اختلاف نظربین بین سازندگان و مالکان وجود دارد که این اختلاف قیمتی فاحش است و با هم به توافق نمی‌رسند.

وی بیان کرد: سالها است حجره‌داران منتظر هستند به مکان جدید منتقل شوند ولی درحال حاضر اعتقاد دارند مکان جدید دارای اشکالات فنی است.

نماینده مردم تنکابن، رامسر و عباس‌آباد در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: در هر صورت اختیار را به عهده حجره‌داران گذاشتند که باید با به مکان جدید منتقل شوند و یا مکان دیگری را برای میدان میوه و تره‌بار درنظر بگیرند اما نکته مهم این است که باید جابه جا شوند.

به گزارش فارس، این سوژه «لزوم هماهنگی دستگاه‌های اجرایی ،قضایی و انتظامی شهرستان تنکابن برای جابه‌جایی میدان بار میوه» با عنوان در سامانه فارس من به ثبت رسیده و خبرنگار خبرگزاری فارس مازندران این مساله را پیگیری کرده است.

انتهای پیام/86034/ع

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول