اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

امام جمعه لاله‌آباد:

اینستکس نوعی دیگری از برجام است مسؤولان هوشیار باشند

امام جمعه لاله‌آباد گفت: مسؤولان سیاسی و دیپلماسی باید هوشیار باشند تا کلاهی که ۱+ ۵ در برجام بر سر‌شان گذاشتند این بار اتحادیه اروپا در اینستکس سرشان نگذارند و این قدر با استقلال و حریت این کشور معامله نکنند.

اینستکس نوعی دیگری از برجام است مسؤولان هوشیار باشند

به گزارش خبرگزاری فارس در شهرستان بابل، حجت‌الاسلام محسن شیخی در خطبه‌های نماز جمعه امروز لاله آباد با تسلیت شهادت حضرت زهرا (س) اظهار کرد: از ویژگی‌های آن حضرت دفاع از حریم ولایت و امامت بود، پشت در خانه رفتن و با فرستادگان سقیفه محاجه کردن و اجازه ورود برای بردن امیرمومنان ندادن، با بدن مجروح به دنبال علی روان شدن، سخنرانی کوبنده در مسجد نمودن، به در خانه مهاجر و انصار رفتن .... همه و همه در مسیر دفاع از ولایت بوده است و این درسی برای همه پیروان آنحضرت است که دست از مسیر ولایت و امامت برندارند.

وی با تبریک دهه فجر خواستار حضور همه امت حزب الله جهت برگزاری راهپیمایی عظیم و پر شکوه یوم‌الله ۲۲ بهمن شد و افزود: امروز مهم‌ترین وظیفه همگان خاصه دوستداران انقلاب صیانت از انقلاب است چنانکه عدم صیانت از حرکت پیامبر (ص) سبب انحراف در جامعه و نتیجه این انحراف ضربه‌های سخت و سنگین بر پیکر اسلام و مسلمین شد.

امام جمعه لاله‌آباد صیانت از انقلاب را حفظ وحدت و یکپارچگی بین تمامی گروه‌ها و جریانات و همه نیروهای درون نظام، مراقبت از نفوذ دشمنانی که در صدد رخنه در ارکان مختلف نظام و بین مسؤولان و بین مردم برای ضربه زدن هستند و همچنین ارتباط تنگاتنگ بین مسؤولان و مردم برشمرد.

شیخی خاطرنشان کرد: اتحادیه اروپا پس از 9 ماه از خروج آمریکا از برجام و وعده‌های همکاری برای حفظ برجام راه اعتباری اینستکس را با شرایطی پیشنهاد داده است.

این مسؤول با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب فرمودند اتحادیه اروپا در قبال نقض برجام آمریکا سکوتش را جبران کند و قطعنامه‌ای علیه آمریکا بدهد، یادآور شد: اتحادیه اروپا گستاخ تر و طلبکارانه‌تر به میدان آمده است، با اینکه رهبری فرمودند اروپا باید مقابل تحریم‌های آمریکا صریحا بایستد اما اتحادیه اروپا نه تنها جلوی تحریم آمریکا را نگرفت بلکه خودش ایران را تحریم کرد.

امام جمعه لاله‌آباد گفت: با وجودی که مقام معظم رهبری فرمودند اتحادیه اروپا باید متعهد شود بحث موشکی و منطقه‌ای علیه جمهوری اسلامی را مطرح نکند اما آنها وقیحانه شرط مبادلات و همکاری را منوط به مذاکره نسبت به قدرت موشکی و منطقه‌ای کردند.

انتهای پیام/86040/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول