اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

برقراری ۱۲ هزار تماس با اورژانس ساوه

رئیس مرکز اورژانس ساوه از برقراری بیش از 12هزار تماس مردمی با اورژانس 115 خبر داد.

برقراری ۱۲ هزار تماس با اورژانس ساوه

به گزارش خبرگزاری فارس از ساوه، بهرام صیدی ظهر امروز در جمع خبرنگاران از برقراری ۱۲ هزار و ۵۹۱ تماس مردمی با اورژانس ۱۱۵ ساوه در ۶ ماهه اول سال جاری خبر داد و گفت: از این تعداد تماس ۹۰۳۷ مورد منجر به اعزام آمبولانس جهت امدادرسانی شده است.

 وی بیان اینکه از اول فروردین‌ماه سال جاری تا پایان شهریورماه ۱۴۰۲ تیم‌های عملیاتی اورژانس پیش بیمارستانی دانشکده علوم پزشکی ساوه به نه هزار و ۳۷ مورد مأموریت امدادی اعزام شده‌اند افزود: از این تعداد مأموریت‌ها سه هزار و ۲۰۳ مورد مربوط به حوادث ترافیکی بوده که هزار و ۷۹۳ مورد از مأموریت‌های حوادث ترافیکی در محورهای مواصلاتی برون‌شهری انجام شده است.

رئیس مرکز اورژانس ساوه افزود: در طی این امدادرسانی‌ها چهار هزار و ۱۵۴ تن از مصدومان ترافیکی خدمات اورژانس پیش بیمارستانی دریافت کرده‌اند و سه هزار و ۲۵۸ تن از این مصدومان جهت ادامه درمان به مراکز درمانی منتقل شده‌اند.

به گفته صیدی در حوادث ترافیکی برون‌شهری ۶ ماهه اول سال متأسفانه ۶۷ تن نیز به علت شدت جراحات وارده در سر صحنه حادثه فوت شدند.

وی با بیان اینکه اورژانس پیش بیمارستانی دانشکده علوم پزشکی ساوه با ۲۱ پایگاه اورژانس در قالب ۲۱ تیم عملیاتی به صورت تمام‌وقت در حال ارائه خدمات اورژانس به هموطنان هستند، گفت: افزایش ظرفیت پایگاه‌های اورژانس در سال‌های گذشته نقطه عطف این خدمت‌رسانی بوده است و تا پایان سال جاری دو پایگاه اورژانس شهری به ظرفیت پایگاه‌های شهری ساوه افزوده خواهد شد.

رئیس مرکز اورژانس ساوه خاطرنشان کرد: با افزایش این پایگاه‌ها ضمن پوشش بهتر حوزه پیش بیمارستانی در شهر ساوه، شاهد افزایش کیفی خدمات پیش بیمارستانی در شهر ساوه نیز خواهیم بود.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول