اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

کشف ۵۰۰ کیلوگرم کیک و شیرینی فاقد مجوز بهداشتی در زرندیه

سرپرست مدیریت غذا و دارو دانشکده علوم پزشکی ساوه از معدوم‌سازی بالغ بر نیم تن کیک و شیرینی غیرقابل مصرف در شهرستان زرندیه خبر داد.

کشف ۵۰۰ کیلوگرم کیک و شیرینی فاقد مجوز بهداشتی در زرندیه

به گزارش خبرگزاری فارس از ساوه، سید محمد حسن احمدی امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به معدوم‌سازی بالغ بر نیم تن کیک و شیرینی غیرقابل مصرف در شهرستان زرندیه اظهار کرد: این محصولات فاقد مجوز بهداشتی توسط اداره نظارت بر فرآورده‌های غذایی و آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی بودند.

وی افزود: با توجه به بازدیدهای مستمر کارشناسان اداره نظارت بر مواد غذایی مدیریت غذا و داروی دانشکده علوم پزشکی ساوه از واحدهای تولیدی و شرکت‌های پخش مواد غذایی و به‌دنبال کشف واحد تولیدی غیرمجاز، حدود ۵۰۰ کیلوگرم محصول کیک و شیرینی فاقد مجوز بهداشتی در شهرستان زرندیه، کشف و ضبط شد.

سرپرست مدیریت غذا و دارو دانشکده علوم پزشکی ساوه با اشاره به معدوم‌سازی این محصولات بعد از طی مراحل قانونی و با دستور مقام قضایی بیان کرد: چندی پیش نیز مقدار  یک تن عرقیجات گیاهی فاقد مجوز بهداشتی توسط کارشناسان اداره نظارت بر فراورده‌های غذایی کشف و پس از طی مراحل قضایی معدوم شده بود.

احمدی با تأکید بر بازدید و بازرسی از مراکز تهیه، تولید، نگهداری و پخش محصولات غذایی در چارچوب قانون مواد خوردنی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی و قانون تعزیرات مواد غذایی و بهداشتی خاطرنشان کرد: بازدیدهای فنی مهمترین و عمده ترین وظایف واحدهای نظارتی است و بصورت مداوم انجام می‌پذیرد.

وی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه تخلف با شماره تلفن ۰۸۶۴۲۲۰۰۸۹۰ تماس حاصل نمایید تا بازرسان این اداره گزارشات واصله را بررسی کنند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول