اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

دستیار رئیس جمهور: سد استوار در مقابل جنگ ترکیبی دشمن ایجاد کنیم

دستیار رئیس جمهور در مردمی سازی دولت با تاکید بر اینکه باید سد استوار در مقابل جنگ ترکیبی دشمن ایجاد کرد، گفت: نسل جوان به نوبه خود در برابر توطئه دشمن رسالتی بر عهده دارند و باید هنرمندانه ایستادگی و از ارزش‌ها دفاع کنند.

دستیار رئیس جمهور: سد استوار در مقابل جنگ ترکیبی دشمن ایجاد کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، سید احمد عبودتیان ظهر امروز در نشست با مسوولان و فعالان حوزه ایثار و شهادت گفت: دشمنان در مسیر رسیدن به اهداف پلید خود تهی کردن جوانان و نوجوانان از ارزش‌ها و بی‌هویت سازی آنان را نشانه گرفته است.

وی تصریح کرد: امروز مهمترین رسالت مسوولان جهاد تبیین، هویت آفرینی و بهره‌مندی از ظرفیت‌های مردمی برای شکست دشمن در جنگ ترکیبی است که کوتاهی در این زمینه عواقب جبران ناپذیری به دنبال دارد.

دستیار رئیس جمهور در مردمی سازی دولت با تاکید بر اینکه باید  سد استوار در مقابل جنگ ترکیبی دشمن ایجاد کرد، گفت: نسل جوان نیز به نوبه خود در برابر توطئه دشمن رسالتی بر عهده دارند و باید هنرمندانه ایستادگی و از ارزش‌ها دفاع کنند.

از ظرفیت‌های مردمی در تصمیم سازی، اجرا و نظارت استفاده کنیم

عبودتیان همچنین در ادامه سفر یک روزه به استان مرکزی در نشست اعضای شورای اداری استان مرکزی اظهار کرد: استان مرکزی به عنوان استان مفاخر وبزرگان کشور استعدادها و ظرفیت‌های بسیاری دارد که بهره‌گیری درست از این ظرفیت‌ها می‌تواند به پیشرفت هرچه سریع‌تر منطقه کمک کند.

وی با بیان اینکه یکی از آرمان‌های امام راحل مردمی‌سازی امور بود، گفت: امام راحل با پایه‌گذاری الگوی جدید حکمرانی مردمی الگوی برتر  را به تمام جهان ارائه کرد امروز نظام اسلامی با پشتوانه مردمی در بخش‌های مختلف به اقتدار و عزت و خودکفایی دست یافته است.

دستیار ویژه رییس جمهور در امر مردمی‌سازی دولت راه‌اندازی نهضت سوادآموزی به کمک مردم، تاسیس جهاد سازندگی و تشکیل ۹۷ نهاد مردمی را از اقدامات ارزشمند امام راحل در امر مردمی سازی حکمرانی دانست و ادامه داد: تاریخ نشان می‌دهد با حضور همه جانبه مردم در صحنه‌ سخت‌ترین کارها به سرانجام رسیده و چالش‌ها برطرف شده است.

عبودتیان گفت: باید از ظرفیت‌های مردمی در تصمیم سازی، اجرا و نظارت استفاده و مانع زدایی های قانونی را صورت داد.

پایان پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول